INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Friday, May 23, 2014

BERITA BAIK UTK YG INGIN BERHENTI MEROKOK

Bismillah,



Saya maklum ada dalam kalangan kita, ahli keluarga yang mempunyai keinginan untuk berhenti merokok, namun tidak tahu bagaimana cara hendak mula. 



Mari, hubungi saya, insyaAllah saya akan bantu anda & tunjukkan caranya.



Dengan ini, saya memperkenalkan rawatan alternatif untuk membantu perokok berhenti merokok & menjalani kehidupan dengan lebih sihat, insyaAllah. 









***



SET ASAS PEROKOK - SMOKER TREATMENT SET
1) DTX-Complex
- Bertindak sebagai tonik hati, membantu proses detoksifikasi hati kerana hati perokok tegar berwarna lebih gelap jika dibandingkan dengan orang yang tidak merokok kerana mengandungi toksin nikotin & tar yang terlalu tinggi di dalam hati.

2) Vitamin C Sustained Released
- Sewaktu merokok, tubuh perokok akan mengalami banyak kehilangan vitamin C. Nikotin mempengaruhi metabolisma tubuh yang menyebabkan tubuh tidak mampu menyimpan Vitamin C dengan baik. Jadi, perokok perlu ambil vitamin C dengan kadar yang lebih banyak daripada biasa untuk membersihkan nikotin dalam darah.




CARA MENGAMBIL VITAMIN C BAGI PEROKOK


>> Seeloknya vitamin C dihancurkan di dalam air & minum setiap kali selepas merokok. Apabila nikotin dalam darah sudah disingkirkan sedikit demi sedikit maka akan kuranglah kebergantungan badan si perokok terhadap nikotin. Seterusnya, keinginan terhadap nikotin akan berkurangan.
Merokok merupakan 1 pembaziran, malahan merosakkan tubuh badan anda & orang yang berada di sekeliling anda. Sedangkan suruhan Allah menyuruh kita memakan makanan yang halal & baik.
Anda ingin berhenti merokok tetapi tidak tahu caranya?

Izinkan saya membantu anda, insyaAllah, pasti ada jalanNya.
 Berikut adalah testimoni pengguna Vivix yg berjaya stop merokok lepas mengambil Vivix.


Perlukan penerangan atau maklumat lanjut tentang bayaran atau nak order? Hubungi saya segera ditalian seperti dibawah:





ATAU



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Nak tanya? Nak konsultasi tentang barang yg sesuai?
Atau nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member??
Join saya, hanya bayar RM65, saya sponsor RM10.
Jom join team Shaklee kami.



Bimbingan, konsultasi dan motivation bagaimana utk berjaya dalam Shaklee dan jana pendapatan lebih dari upline² kami yg sudah melangkah ke tangga atas dlm Shaklee.
 

Whatsapp 019-3208744 /013-3417873
fb: keluargasihatcantik


 






There is no price for health
Prevention is better than cure
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR