INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Monday, January 6, 2014

Herb-Lax™

Herb-Lax™ (MAL10080110TC)

National Pharmaceutical Control Bureau Ministry of Health Malaysia

Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan Malaysia, Kementerian Kesihatan Malaysia

Herb-LaxTM Shaklee didatangkan dengan kombinasi herba yang telah digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan meningkatkan proses pencernaan secara lawas. Bagi menangani kesulitan membuang air besar, Herb-LaxTM yang lembut boleh membantu. Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.
Kebaikan Herb-Lax
  1. Merawat masalah sembelit, dan melawaskan najis
  2. Merangsang usus untuk lebih cepat memproses perkumuhan dan pembersihan najis secara lembut daripada terus tersimpan lama di dalam perut yang boleh menyebabkan toksin.
  3. Mengempiskan perut
  4. Mengurangkan ketegangan perut.

Bilangan Saiz Setiap Botol
120 biji dalam 1 botol
Jadual Makan
Kanak-kanak 12 tahun ke atas dan dewasa
Untuk kesihatan berpanjangan – makan 2 kali seminggu, 4 biji setiap kali sebelum tidur.
Untuk membersihkan usus / masalah sembelit, detox, dan mengawal berat badan – 2 kali sehari, 3 biji setiap kali selepas makan dan sebelum tidur.



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegahsebarang penyakit.
Kalau anda berminat nak cuba vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggin ini, hubungi saya segera, wakil pengedar sah anda.

Perlukan penerangan atau maklumat lanjut tentang bayaran atau nak order? Hubungi saya segera ditalian seperti dibawah:

ATAU

Whatsapp (only) : 0133417873 / 0193208744

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR