INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Monday, January 27, 2014

KHASIAT NUTRIFERON UNTUK KANAK KANAK


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Diharapkan semua sihat sihat belaka yer.

Kali ni saya nak kongsi artikel tengan khasiat Nutriferon. Ianya bukan sahaja utk dewasa yer tapi utk kanak kanak jugak. Terutamanya kanak kanak yang selalu sakit.

Asal gi sekolah ke, asal gi taska ke, mesti selsema, ada jer virus yang berjangkit. Silap silap kita mak bapak pun terkena sekali, dah satu masalah.

Yelah kan kemungkinan besar anak-anak akan sakit kerana cuaca yang tidak menentu, atau jangkitan penyakit atau virus dari budak-budak lain.  


Namun, kita sebagai ibu bapa boleh “membekalkan” anak kita Nutriferon untuk mempertingkatkan sistem imun yang lebih untuk mereka menangani masalah ini.


Nutriferon dari Shaklee direka khas untuk meningkatkan sistem imun. Ia bertindak seperti tentera yg menjaga badan anak-anak dari dijangkiti penyakit.


Nutriferon boleh diambil oleh semua peringkat umur dan amat digalakkan untuk mereka yang selalu demam, selsema atau batuk. 

Nutriferon membantu mempercepatkan anak-anak sembuh dari sakit. Ini kerana sistem imun badan kita akan dikuatkan lagi dengan pengambilan Nutriferon. Ia selamat dan jauh lebih baik dari sebarang ubat dan antibiotik.


Ibu-ibu yang masih menyusukan pun amat sesuai mengambil Nutriferon demi meningkatkan sistem imun bayi. 







Nutriferon amat sesuai untuk kegunaan seisi keluarga. Biasakan mengambil satu pek seminggu untuk mencegah daripada demam, selsema dan batuk.  


ATASI GEGATA DENGAN NUTRIFERON SHAKLEE



Credit: Ummizubari
TESTIMONI PENGGUNA NUTRIFERON
Erm hari ni saya nak share TESTIMONI tentang GEGATA ..... creadit pada pemilik blog yang share kisah dia dan GEGATA ni.... memang seksa juga kena gegata ni...gatal satu badan...tak perlu saya cerita panjang lah ....jom baca kisah yang saya dapat dari blog di bawah :





"Nak cerita tentang Nutriferon Shaklee ni kena mulakan dengan pengalaman saya yang agak dramatic ni :)  Sebelum anak sulung saya lahir, hampir 7 tahun yang lepas…..Saya amat risau dengan kemungkinan mereka akan mewarisi penyakit saya yang saya hidapi sepanjang zaman kanak-kanak saya iaitu urticaria rash.

Nutriferon Shaklee

Setiap hari berdoa supaya anak-anak tidak dihinggapi penyakit itu kerana saya merasai betapa menduganya penyakit itu.


 
Semasa kecil saya akan bengkak satu badan termasuk bibir dan mata dan lidah setiap kali kena urticaria.


Pegi klinik doktor akan bagi antihistamine jab untuk surutkan urticaria tu.


Arwah opah saya banyak mebantu dalam rawatan tradisional di mana saya di dudukkan atas bara api yang mengandungi herba tertentu sambil satu badan diselubung dengan selimut tebal tujuannya untuk keluarkan peluh penyakit (menurut kata arwah)

Alhamdulillah lepas rawatan tersebut memang saya terus takde kena urticaria dah kecuali semasa pregnant.
 
Tapi perancangan ALLAH cantik, anak saya takde kena urticaria, tapi dapat penyakit lain pula yang pada pandangan mata manusia adalah 50kali lebih berat dari urticaria kot…..


 
Sepatutnya saya doa, anak saya sihat sepanjang hayat, bukannya doa tak kena urticaria je….huhu….
alhamdulillah sekarang anak2 dah sihat….


 
Baru2 ni anak saya aisyah mengadu nyamuk gigit dan menangis2 cakap nyamuk gigit banyak. saya pun periksa la gigitan nyamuk berkenaan, rupa-rupanya bukan nyamuk, tapi gegata / urticaria….


 
Pantang penyakit ni pula adalah jangan garu, kalau di garu lagi merebak-rebak jadi besar….
anak saya pula tak tahu, di garunya habis urticaria itu
dah jadi besar sangat sangat ruam tu.





Masa tu saya panik juga sebab taknak bagi antihistamin jab kalau boleh





so saya ambil garam dan sapu pada ruam tu


lepastu teringat ada Nutriferon
so saya bancuh satu sachet dengan air masak 2 oz





dan beri anak saya minum


alhamdulillah lepas 10 minit anak saya tidur lena





lepas tu dah takde dah gegata yang banyak-banyak tadi



Nutriferon Shaklee



So lepas ni sapa yang ada GEGATA ni bolehlah ikhtiar dengan NUTRIFERON SHAKLEE ni...

 Semua atas izin Allah jua...



Apa yang best sangat Nutriferon Shaklee ni yang boleh membantu dalam merawat Urticaria rash atau Gegata....



Siapa yang memerlukan NutriFeron set ini?

  • Individu yang ingin kukuhkan sistem imun.
  • Individu yang menghadapi masalah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), sakitnya (demamnya) akan berpanjangan melebihi seminggu.
  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.


Nutriferon mempunyai 30stick.
  • Untuk yg sihat tapi ingin mengekalkan tahap imunisasi yg stabil, pengambilan seminggu sekali, boleh tahan sehingga 6bln.
  • Untuk yg sakit (demam, selsema, batuk etc) dan pengambilan sepeket sehari, tahan untuk 1 bln. Tetapi bila dah sihat, boleh ambil hanya seminggu sekali, jadi tahan lebih lama.
 Ni pula testimoni lain dari pengguna Nutriferon.


Harga pasaran : RM191.25 

 Hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan set/product yg bersesuaian dengan budget anda.

Boleh hubungi saya utk keterangan lanjut yer, saya Nur:
Whatsapp: 019-3208744
Email: mommy_shaklee@outlook.com
Like page saya: FAMILY SIHAT FAMILY BAHAGIA


Bila dah gunakan barangan Shaklee, dan anda berhajat nak jadi member Shaklee disamping buat side income, anda boleh hubungi saya segera. Membership fee seumur hidup adalah RM75 tetapi jika anda jadi member dengan saya, saya akan taja  anda RM10, maknanya anda hanya bayar RM65 utk jadi member!!
Jangan tunggu lama lama nak jadi member.



KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI






atau






KLIK SINI UTK BACA KENAPA PATUT JADI AHLI






atau






KLIK SINI UTK BACA KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE

 

 

 



===============================




No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR