INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, January 16, 2014

MACAM MANA NAK ORDER

Pilih set atau barang yg anda berkenan. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Whatsapp (0133417873)/email(mommy_shaklee@outlook.com) saya utk confirm harga barang dan kos penghantaran. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Saya akan berikan detail account saya.

Bank in ke dalam account saya yg saya berikan

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Print screen bukti pembayaran anda, tiada bukti pembayaran, tiada penghantaran dibuat. Whatsapp/Email ada saya printscreen tersebut

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SMS/Email/Mesej details anda seperti Nama, Alamat, No hp.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Penghantaran tidak akan dilakukan pada hari yg sama iaitu hari anda membuat bayaran

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Penghantaran mengambil masa dalam seminggu dari tarikh pembayaran

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Contact saya Nur
Whatsapp: 019-3208744 / 0133417873
Email: mommy_shaklee@outlook.com

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR