INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Friday, December 27, 2013

MENGAPA LAGI BIJAK MENDAFTAR SEBAGAI AHLI?

Sebab sebab mengapa adalah BIJAK jika mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Tajuk ni mungkin akan mengubah fikiran anda utk menjadi ahli Shaklee yg berdaftar. Tahukah anda, ada rakan FB yang ke HQ shaklee, beratur panjang sampaikan menunggu giliran lebih dari 400 orang!!
Ni memang fenomena betul ni, almaklumlah product Shaklee ni dapat sambutan betul betul hebat dan ramai orang nak guna product ni!!

(Credit to Owner)
<
Mari saya cerita kenapa WAJIB jadi ahli Shaklee
1) CASH REBATE/BONUS akan dicreditkan ke account ahli sendiri.
Diingatkan mana mana pengguna tegar Shaklee supaya mendaftar sebagai ahli.
Sebabnya?
CASH REBATE / BONUS ni lar. Tak terlior ke dapat kat orang lain yg kita guna Id dia tu? Dia yang kenyang makan bonus hokay!!

2) SISTEM SHOPPING ONLINE
 Semenjak Oktober 2013, pembelian produk Shaklee boleh dibuat secara online dan ini memudahkan pengguna Shaklee yang mengguna product ini untuk kegunaan sendiri, apatah lagi menjadikan bisness mereka.
Tak payah susah susah drive ke HQ dan beratur Panjang. Order online jer.
So? Rugi tak kalau tak jadi member? Buat apa bagi CASH REBATE / BONUS pada orang lain kan!!
<
3) PENGHANTARAN DIURUSKAN PIHAK SHAKLEE
Ini yang best ni. Mcm ibu seperti saya yang mmg dah ada kerja sendiri yg office saya kat rumah, mana nak handle anak anak lagi, jadi supir lagi, mengajar lagi, ni mmg best. Tak payah keluar rumah...semuanya buat secara online!  Pertanyaan semua online, orang order pun online kat website Shaklee. Tak payah nak keluar rumah gi pejabat pos.
Mcm saya yg selalu ke luarnegara, buat online dari jauh pun boleh!! Semua secara online kan. Konsultasi ke pertanyaan ke, order ke, apa ke semua online!
Bisness Shaklee ni mmg sesuai utk saya yg selalu online! Saya ni pengguna tegar Facebook dan blog jadi mmg kena betul dgn saya dimana Shaklee ni, kita buat secara online.
Jadi daripada saya buang masa bersosial, satu sen pun tak masuk, buat Shaklee ni at least masuk jugak. Jadi saya buat blog mcm ni, buat fanpage...pastu promote kat member, member plak promote kat member dia and so on...jadi saya tunggu Customer datang jer. InsyaAllah dgn pertolongan Allah.
4) TAK PERLU MODAL!
Ini jugak antara sebab kenapa saya nak join Shaklee. Sebab apa? Customore bayar dulu barulah saya order online terus utk customer. Of course saya terangkan dan bagi konsultasi penggunaan product yg diorder.
Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi, saya adalah wakil pengedar sah anda. Sebarang pertanyaan seperti rundingan harga mengikut budget boleh dibuat dengan menghubungi saya seperti berikut:
>
>
Emel: mommy_shaklee@outlook.com
Whatsapp (only) : 0193208744
“Ingin mendapat 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee? Hubungi saya juga! Hanya online sahaja, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke group Ekslusif di Facebook & Whatsapp”

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR