INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Tuesday, April 15, 2014

GASTRIK & TESTIMONI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Sudah pastinya terseksa bila gastrik menyerang!! Nak-nak lagi tak lama lagi nak start Ramadhan ni .. bulan yg mulia.. memang bebetul kena gastrik pon orang cakap main-main, dikatanya nak monteng puasa.

Tanda Anda Menghidap Masalah Gastrik. Cuba Fikir Fikir Ada tak?
* Hilang selera makan
* Masalah penghadaman makanan,
  perut meragam
* Rasa tak selesa pada perut, memulas.
  Tapi bila makan makin sakitMual dan
  loya.
* Muntah
* Diarhea aka cirit birit.
* Warna najis berbeza, berwarna
  hitam.
* Badan terasa lemah dan mudah
demam
* Selalu kembung perut.
* Pedih ulu hati

Hanya kerana kita biarkan perut kosong tanpa makanan, asid perut hakis dinding perut dan terjadilah gastrik.   Susah nak baik kalau dah kena.   

Jadi sekiranya anda yang membaca ni belum ada tanda tanda diatas,  amalkan tabiat pemakanan sihat ya.

Jangan bimbang adik kakak abang pacit macit.. jom kita hilangkan gastrik dengan set gastrik shaklee yg superb ni.

Bagaimana ESP membantu mengurangkan dan pemulihan gastrik? 
Sifat kacang soya sendiri adalah alkali. Berlawan dengan sifat asid perut.
Jadi bila anda makan ESP Shaklee, kesan gastrik akan dikurangkan dengan meneutralkannya.
Lepas tu, zat dalam ESP akan digunakan untuk membina dan memulihkan diding perut yang luka kerana gastrik.

Maksudnya, ada 2 dalam 1. 
1. Kurangkan gastrik 
2. bantu bina tisu baru.
 
Apa yang lebih bagus, anda akan kenyang lebih lama kerana ia lambat dihadam.


Ostematrix pula ??
Ostematrix ni kaya dengan kalsium yang bersifat alkali. Sama macam ESP, ia akan kurangkan keasidan perut. 

Sebab tulah kita disuruh memimum susu untuk kurangkan gastrik. Kalsium dalam susu akan neutralkan perut.


B complex pula bagaimana?
Penghidap gastrik selalu bergantung pada ubat tahan sakit untuk redakan kesakitan. 
Sebenarnya ubat tu ada kesan sampingan. Lebih banyak anda guna, semakin tinggi dos diperlukan kali berikutnya untuk hilangkan sakit.

So, cara alternatif, makan vitamin b complex shaklee. Memang ada khasiat sebagai melegakan stress dan secara tak langsung melegakan kesakitan. Lagipun ini vitamin, makan ikut sukatan, mana ada kesan sampingan.


 
 
 
Harga Pasaran utk Set Gastrik ini ialah RM264.75
Tahan 2-4bln.
 
Kalau berminat, boleh PM saya utk harga hebat dari harga pasaran. Bukan itu saja, anda layak mendapat free gift Europe made dari saya utk pembelikan Set Gastrik diatas.
 


KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI


 

KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI AHLI

 

KLIK SINI UTK BACA KONGSI CERITA KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE
 



 
 
Hubungi saya Nur utk sebarang pertanyaan, saya sedia bantu anda, terimakasih.

 

Whatsapp: 019-3208744 / 013-3417873
Email : mommy_shaklee@outlook.com

Like Page Fb saya: FamilySihatFamilyBahagia









 

 

 

 

 

 

 
**
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR