INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Friday, April 18, 2014

KULIT BERMASALAH?

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ




Set Kecantikan:

1. Vitamin B-untuk mengatasi kulit kering, mengawal jerawat dan menaikkan seri muka, ala-ala "glowing" gitu.
2. Vitamin C- meningkatkan pembentukkan kolagen, mengahalang kedutan, mencerahkan kulit dan mencegah pigmen terbentuk.
3.Vitamin E - anti penuaan, mencerahkan kulit dan membantu menghilang kan parut.

Ketiga-tiga vitamin ni merupakan vitamin wajib yang perlu anda ambil untuk mencantikkan diri dari dalam.

Jika ada budget, boleh la add on,

a. Alfafa - masalah jerawat yang teruk(mencuci dalaman badan)
b.ESP-memudarkan parut, membantu menghasilkan sel-sel kulit baru dengan cepat
c.GLA-mengurangkan jeragat

bagi yang ade masalah seperti :

i.Jerawat yang teruk - anda di galakkan mengambil Alfafa + ESP
ii.Masalah jeragat - GLA+ ESP
iii.Kulit kusan dan tak sekata - ESP



Testimoni selepas menggunakan Set Kulit Shaklee.




KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI


 

KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI AHLI

 

KLIK SINI UTK BACA KONGSI CERITA KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE
 



 
 
Hubungi saya Nur utk sebarang pertanyaan atau konsultasi tentang set/product yg bersesuaian dengan budget anda.
 

Whatsapp: 019-3208744 / 013-3417873
Email : mommy_shaklee@outlook.com

Like Page Fb saya: FamilySihatFamilyBahagia









 

 

 

 

 

 

 
**

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR