INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Friday, October 3, 2014

⊙PELUANG MENJANA PENDAPATAN DENGAN SHAKLEE ⊙

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Saya ingin berkongsi lagi kegembiraan jaga kesihatan dan jana pendapatan dengan Shaklee.


Peluang menjana pendapatan dengan Shaklee
  •  Bekerja /Suri Rumah sepenuh masa / Pelajar /Sesiapa pun boleh!!! 
  • Pendapatan sampingan di hujung jari anda!!!Yuran pendaftaran sekali seumur hidup hanya Rm65.00 shj. ( Kos Pos Beg Starter Kit : Rm 10 Sem M'sia, Rm 20 S/S ==> Free jika anda jadi business partner saya!!)
  • Tidak perlu menyimpan stok
  • Tidak perlu budget besar, cukup sekadar modal keahlian RM 65.00 shj untuk proses pendaftaran dan mendapat 1 starter kit sebagai panduan.

Apa yang akan membuatkan anda teruja dengan bisnes ini? 

  •  Bonus bulanan yang dibayar pada setiap tengah bulan (14hb), dikreditkan terus ke akaun Maybank anda / diberikan cheque ~ sekiranya tiada akaun Maybank. 
  • Insentif 'kenaikan pangkat' hasil usaha dan kerja keras anda dalam bentuk cheque.
  • Berpeluang menunaikan umrah @ percutian luar negara @ percutian dalam negara bertaraf 5 bintang dengan kos yang ditanggung sepenuhnya oleh SHAKLEE setiap tahun

Jom...sertai team kami untuk mendapatkan tips dan cara terbaik untuk merealisasikan impian anda!!

Perunding Vitamin Anda :
♡♡Nur Karim♡♡
Shaklee Independent Distributor [ ID No :1083408]
Contact No : 019-3208744 (Whatsapp) / 013-3417873 (Call/Sms)

■■Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 1083408 untuk dapatkan supplement anda■■


No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR