INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Friday, March 14, 2014

BONUS SHAKLEE

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Bersyukur Allah murahkan rezeki. Harini dapat lagi bonus dari Shaklee. Walaupun bulan lepas agak busy sebab tetamu datang, tapi masih diberikan rezeki, syukur alhamdulillah. Semoga bertambah rezeki dimasa akan datang, ameen ameen Ya Rabbal Alameen.

Buat adik adik...kakak kakak...abang abang yg nak extra income...tengah tengah bulan selalu sesak. Jom jana pendapatan dengan bisness Shaklee. 

Bagi puan puan yg duduk dirumah tu... boleh juga join bisness ni. Saya tau, being a fulltime housewife bukan bermakna tak kerja. Saya tau, fulltime housewife ni amat mencabar, dgn kerja rumah yg never ending to it. Tapi percayalah, bisness Shaklee ni boleh dibuat even dengan hanya dari rumah. Contoh?? SAYA!!!

Utk pengetahuan anda, saya tidak menetap diMalaysia tapi saya masih boleh menjalankan bisness Shaklee ni dari luar negara!! Kalau saya boleh, kenapa tidak anda?? 

Saya faham perasaan jadi surirumah, semua mengharap suami, nak mintak belanja mintak suami. Adakalanya diri rasa tak dihargai. Hanya sebab jadi surirumah. Walhal orang tak tau jadi surirumah ni lar paling besar tanggungjawabnya. Pengorbanan mengutamakan suami dan anak anak sehingga keingininan sendiri pun terpaksa berkorban.

Kerja semua kena settlekan...tapi orang ingat duduk umah goyang kaki. Badan makin lama makin lebo. Apa tidaknya duduk umah jer, mana ada masa nak exercise ke hapa duk buat kerja rumah tak abes abes, mana jadi supir anak anak lagi; mana nak kemas rumah lagi, mana nak layan suami lagi. 

Suami pulak balik kerja, kalau nasib tak baik dapat suami yg tak menolong langsung. Dia rasa kita kat rumah releks..padahal dia tak tau kita rehat pun tak cukup. Baru nak mintak duit belanja, laki plak dah tarik moncong seribu.

Lain kes pulak, kesempitan kewangan sebab sorang jer yg kerja. Jadi kalau anda nak buat side income, at least dapat lar duit poket nak shopping ke, nak gi memanjakan diri ke, boleh join bisness Shaklee ni.


Bagi yg students pulak, jgn tak tau, my upline ada yg students tau dan berjaya!!! Lagi mashuk sebab promote kat member member!!

Yg kerja office pun boleh buat side income jugak, promote kat officemate!! 

Jangan risau, tak perlu modal dlm bisness Shaklee ni, tak mcm bisness lain yg nak kena ada modal!! Of course lar kalau nak kumpul stok, kena ada modal, otherwise, TAK PERLU!!

Mengapa tak perlu?? 
  • Customer order, diorang bayar dulu, baru order!




Bagaimana kiraan bonus Shaklee ni?? Anggarannya adalah seperti berikut yer.

Berikut adalah 3 jenis ahli Shaklee. Yg mana satukah anda mau jadi??


 Klik link dibawah utk baca artikel artikel tersebut!!

Oh yer, utk mendapat lebih berkat dan rezeki yg bertambah, jangan lupa niat dalam hati, setiap kali dapat bonus, sedekahkan pada orang tua kita...atau pada masjid. InsyaAllah dan mudah mudahan Allah murahkan lagi rezeki.


Nak join jadi ahli seumur hidup termasuk kit Shaklee dan panduan jadi ahli, yurannya adalah RM75 termasuk harga post.

Akan tetapi, jika anda jadi ahli dengan saya, anda hanya perlu bayar RM65 sahaja!!! Murah kan!

Contact saya utk sebarang pertanyaan. Jom jana pendapatan dengan bisness Shaklee. The active you are, the more you will get, insyaAllah!!


Saya, Nur, akan membantu anda bersama sama dengan group saya utk maju dlm Shaklee.
Whatsapp: 019-3208744 / 013-3417873
Email : mommy_shaklee@outlook.com

Like Page Fb saya: FamilySihatFamilyBahagia









No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR