INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Tuesday, March 4, 2014

SET COMBO ESP

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Esp ni banyak kelebihannya cik joyah semua yer ahahaha. Ni saya sertakan list Set Combo Esp!!




Dan banyak advantage, jika anda dari saya :


  • Konsultasi berterusan dengan saya
  • Penjual yg sangat baik hati (hahahaha)
  • Surprise free gift dari saya, overseas made!!



Tu diaaaa mana nak dapat offer super gempak ni wehh. Lai lai mari order dengan saya yer.

Kalau nak lagi murah dan enjoy promo esklusif Shaklee, daftarlah sebagai ahli dan enjoy harga termurah hanya utk ahli Shaklee sahaja. Bukan itu sahaja, dapat cash bonus lagi! 

Bukan itu sahaja tau kelebihan jadi ahli Shaklee ni. Ada banyak lagi tau. 
  1. Dengan jadi ahli Shaklee,  anda dapat untung Jual Harga Runcit (Retail Price) sehingga 30%
  2. Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli. Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar kepada cash setiap bulan. Ia dikenali sebagai Bonus Prestasi. Nilainya adalah 5 hingga 21%.
  3. Bonus Kepimpinan
  4. Bonus Tambahan
  5. Insentif Coordinator
  6. Insentif Istimewa
  7. Insentif pelancongan
  8. Subsidi Kereta

KLIK SINI UTK BACA TENTANG KELEBIHAN JADI AHLI


Bagaimana utk jadi ahli?? Hubungi saya segera dan saya akan terangkan semuanya.

Nak order?
Nak jadi ahli?

Contact saya, Nur wakil sah Shaklee anda, dimana jua anda berada.
Whatsapp: 019-3208744 / 013-3417873
Email : mommy_shaklee@outlook.com

Like Page Fb saya: FamilySihatFamilyBahagia














No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR