INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Sunday, March 30, 2014

SET WANITA

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Saya adalah seorang wanita..sudah melalui zaman bayi,kanak-kanak, remaja, wanita berkahwin dan sekarang seorang ibu. Saya pasti anda pun akan melalui, sedang melalui atau telah melalui saat-saat berharga berharga dalam hidup seorang wanita.

Kesihatan amat penting bagi seorang wanita kerana wanita memainkan peranan penting dalam menjaga kesihatan keluarga juga orang disekelilingnya.

Kita dapati yang wanita sering sibuk dengan kerja rumah dan karier mereka namun ramai yang tidak ambil peduli dengan kesihatan mereka.

Wanita melalui beberapa peringkat perubahan hormon didalam kehidupan mereka iaitu dari peringkat baligh kepada kehamilan dan putus haid.

Setiap peringkat kehidupan yang dilalui memerlukan penjagaan yang istimewa. Diet yang seimbang, senaman dan makanan tambahan yang betul sangat penting untuk mereka kekal sihat dan mencegah daripada penyakit yang berkaitan dengan usia seperti kencing manis, kanser dan penyakit jantung.

Tambahan lagi bila namanya seorang PEREMPUAN, WANITA sudah tentu mengalami pelbagai fasa kehidupan yang menyumbang kepada masalah kesihatan. Antara peringkat kehidupan seorang wanita adalah :
♥akil baligh / keremajaan
♥pra-kehamilan
♥kehamilan
♥pra-menopos
♥menopos
♥selepas menopos

Dalam melalui pelbagai fasa tersebut, banyak masalah yang dihadapi, emosi juga kurang stabil dan seringkali terganggu dan ini turut menyumbang kepada masalah untuk mencapai tahap kesihatan yang optimum.

  Prihatin dengan masalah ini, Shaklee menawarkan produk yang hebat untuk memenuhi keperluan wanita pada semua peringkat kehidupannya.

 Program kesihatan wanita ini mengandungi 3 produk iaitu GLA Complex, Ostematrix dan Omegaguard.





 Kebaikan dan manfaat gabungan ketiga-tiga produk ini ialah :
》》membantu melegakan simptom senggugut dan  menopos
》》menggalakkan kulit yang sihat & cantik
》》menggalakkan tulang yang kuat
》》mengurangkan risiko penyakit jantung
》》melegakan sakit-sakit sendi
》》membantu membakar lemak & memperolehi berat 》》badan yang ideal
》》membantu bertenaga, menghilangkan rasa letih serta lesu

Selain dari set kesihatan wanita ini,shaklee juga menyarankan pengambilan ESP sebagai supplemen tambahan.

Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:
 1. Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

 2. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki – genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

 3. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.

4. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

5. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

6. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.

Esp sangat bagus untuk setiap wanita tidak kira samaada anda seorang pelajar,sudah berkahwin,belum berkahwin,dalam pantang,sedang menyukan anak atau anda wanita yang sedang dan akan mengalami fasa2 menopose.Keistimewaan dan khasiat ESP shaklee sangat menyeluruh!

Semoga entry ini bermanfaat kepada semua, tidak kira lah, kepada saya, kepada rakan-rakan wanita, kepada ibu-ibu yang mempunyai anak perempuan, kepada para suami yang menyayangi isteri, dan juga kepada anak2 yang menginginkan kesihatan ibu menjadi lebih baik..

Harapanya, semoga kebaikan vitamin ini dapat memberi jaminan ksihatan yang berterusan pada masa sekarang, hinggalah masa tua nanti.

Ingat, istiqamah dan sabar itu kunci kejayaan keberkesanan pemakanan supplemen shaklee.





Kalau nak cuba, atau ada sebarang pertanyaan, boleh hubungi saya Nur, wakil sah shaklee anda.




Whatsapp: 013-3417873
Email : mommy_shaklee@outlook.com

Like Page Fb saya: FamilySihatFamilyBahagia

 
 
 
 
 
 
 
**


Credit: NawalFirdaus

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR