INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Monday, July 14, 2014

ISSUE SHAKLEE SUMBANG BANTUAN PADA ISRAEL

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Ramai dah mula bersangsi pada shaklee.. yg menunding jari.. beginilah sikap orang kita yg suka share apa-apa yg belum tau hujung pangkal sahih atau tidak.

Untuk menghuraikan semua terutama pd rakan-rakan fb dan bloggers yg masih ragu-ragu . Nak bagitau shaklee bukan penyumbang kepada Israel laknatullah ya.. Hal ini menjadi agak panas kerana disebabkan oleh seorang distributor/agen shaklee yg sokong israel..

Utk pemahaman semua pihak shaklee memang akan memberi bonus pada setiap ahlinya pda tengah bulan berdasarkan jumlah point barangan yg dijual.. sekiranya point yg dikumpul bersamaan atau melebihi apa yg ditetap kan, kami ahli-ahli shaklee akan mendapat bonus.

Kami sering mendapat tips juga motivasi dari leaders bagaimana utk lebih berjaya.. dan salah satunya adalah melalui sedekah kan 10% hasil bonus yg kami dapat itu pada yg memerlukan.. (tujuan cerita bab sedekah ni bukan nak riak ya.. utk pemahaman sebab fitmah ni semakin berleluasa)
 

Sebagai umat islam.. disarankan agar kami bersedekah pada fakir miskin.. asnaf2 atau masjid2 utk rezeki yg kami dapat ni menjadi lebih berkat.

Utk pengetahuan semua.. kita kan 1 malaysia.. ahli-ahli kita bukan org muslim saja.. ada 

  • hindu
  • buddha
  • kristian
Masing-masing berhak atas BONUS yg masing-masing dapat adalah atas diri masing-masing.
Dalam.kes ni adalah sorang yg sokong Israel telah sumbangkan pada kepercayaan dia iaitu yahudi.. ianya bersifat individual jadi tak kena mengena dengan PERTUBUHAN SHAKLEE.

Jadi sebelum membuat sebarang spekulasi atau nak share keburukan produk shaklee baik bertanya dulu...

Jika.ragu-ragu nak buek.camnolah kan.. Selagi shaklee tak menyumbang apa2 pada keganasan terutama pada Israel laknatullah, selagi itulah saya bersama shaklee. . Itu janji saya..

Terima kasih pada mereka yg suka suki membuat fitnah pada bulan yg barakah ini..

PILIHAN MASIH DITANGAN ANDA..ANDA NAK SIHAT, SILAKAN BERSAMA SHAKLEE.. ALHAMDULILLAH PADA ALLAH KERNA MEMBUATKU KENAL DENGAN SHAKLEE.

SEKIAN TERIMA KASIH


Credit: Ellyn Chu & our Shaklee team
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR