INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, July 24, 2014

MASALAH KEGUGURAN RAMBUT??

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Tak dinafikan, ramai kaum wanita mengalami masalah rambut.
  • kelimumur
  • gatal kulit kepala
  • GUGUR RAMBUT
Kalau yg single tu gugur, jaga jaga, kang botak hay kang aaaa takde sapa plak endak kang.

Kalau yg dah kawin tu, mmg standard especially baru beranak kan. Sure lagi teruk. Sampai ada yg prefer potong kontot jer rambut dia sbb sakit hati tengok gugur banyak kat lantai. Dah kontot pun tak jalan jugak, masih jugak gugur yer.

Sebenarnya bukan kaum pempuan sahaja yg ada masalah ni, kaum lelaki pun sama, cuma kaum lelaki ni adalah kaum yg tak ambik pot bab rambut ni, botak hay pun botak lar, janji poket penuh hahaha betul tak??

  • Lelaki botak mcm mana pun kalau poket tak botak, pempuan tetap pandang.
  • Perempuan plak kalau botak? Hmmm bahaya bahaya. Penampilan kena jaga you.

Apa kata cuba set nih mana tahu sesuai untuk anda yang mengalami masalah di atas!!
Ramai yang dah cuba dan berpuas hati dgn set penjagaan rambut Prosante Shaklee ni..




Testimoni pengguna Set Rambut.



Kalau anda:

  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk masalah anda
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk budget anda
  • nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member 

 


Boleh contact saya Puan Nur




NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN



 


There is no price for health
Prevention is better than cure
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adakah anda:
✔ Surirumah yang nak pendapatan sendiri

✔ Students dan nak cari duit poket (18thn keatas) 
✔ Kerja tapi nak tambah pendapatan 
✔ Kerja tapi boring dan nak cari side business
✔ Nak cari kerja yg anda kerja ikut sukahati anda waktunya?

BUSINESS SHAKLEE ADALAH UTK ANDA !! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.






No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR