INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Tuesday, July 8, 2014

Vitamin selepas pembedahan patah kaki atau tulang dan luka cepat baik

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Antara soalan lazim yg orang suarakan pada saya ialah
"Apa vitamin yg sesuai utk org yg lepas pembedahan patah kaki dan paha masuk besi? Dan juga suppliment utk penyembuhan luka dan tempat jahit" 

Ramai yang bertanya dan ini adalah salah satu soalan mengenai apakah vitamin yang sesuai diambil bagi mereka yang baru menjalani pembedahan patha kaki atau tulang supaya dapat recover dengan cepat. 

Jawapannya adalah:

  •  ZINK
  •  OSTEMATRIX 
  •  ESP 
 





Apa fungsi ketiga-tiga vitamin ini dalam membantu menyebuhkan luka dan membolehkan anggota badan dapat bergerak seperti sediakala dengan cepat. 


Zink
Zink membantu dalam mempercepatkan proses baik luka. Zink membantu mengekalkan integriti kulit dan mukosa membran. Zink penting untuk sintesis DNA, pembahagian sel, pembentukan kolagen, sintesis protein, dan fungsi imun - semua proses yang perlu untuk pertumbuhan semula tisu dan pembaikan luka.

Ostematrix
Ostematrix adalah vitamin kalsium magnesium dengan vitamin D. Kalsium adalah mineral utama dalam komposisi tulang manusia,  ia memainkan peranan penting dalam pemulihan dari patah tulang atau kecederaan tulang yang lain.

ESP
ESP mmebantu memulihkan sel akibat pembedahan dan mempercepatkan penggantian sel-sel baru yg lebih sihat. Juga membantu untuk memudarkan parut akibat kesan dari pembedahan.

Meh tengok testimoni pengguna yang dah memilih SHAKLEE product untuk membantu mempercepatkan baik luka.


 Harga pasaran utk Set diatas ialah:
  • RM244.75


Kalau nak lebih murah, saya nasihatkan, jadilah member Shaklee dan enjoy kelebihan menjadi ahli disamping harga  special hanya utk ahli.

NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN



 
 

KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER
 


KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI


Kalau anda:
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk masalah anda
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk budget anda
  • nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member 

 


Boleh contact saya Puan Nur





 


There is no price for health
Prevention is better than cure
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adakah anda:
✔ Surirumah yang nak pendapatan sendiri

✔ Students dan nak cari duit poket (18thn keatas) 
✔ Kerja tapi nak tambah pendapatan 
✔ Kerja tapi boring dan nak cari side business
✔ Nak cari kerja yg anda kerja ikut sukahati anda waktunya?

BUSINESS SHAKLEE ADALAH UTK ANDA !! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.








No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR