INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Saturday, November 15, 2014

[HONK HONKKKKK KRING KRING...TESTIMONI KULIT CANTIK]


.
"Parut chicken pox semakin memudar, almaklumlah dah tua² baru kena dan tak pernah² nak tepek foundation, terpaksa tepek sebab malu juga muka comot. Tapi alhamdulillah 2bln ambik Esp, dah nampak perubahan ketara, no more tepek foundation"
.
"Saya ambil ESP utk kurangkan berat badan, tapi hasilnya mmg terkejut, belum habis sebotol, husband tegur wajah saya dah tak kusam, nampak berseri je. Baru saya sedar yg jerawat dah tak tumbuh lagi dimuka, muka dah tak berminyak"
.
"Setelah mengambil produk ini selama 3bln, makcik saya tegur <<eh mana pergi bekas jerawat kat muka ko?>> Hehehe mmg betul la, ESP memperbaiki tisu kulit muka. Dan yg paling saya tak sangka, parut ceaser saya juga semakin cantik! Sebab selepas 2x ceaser, jahitan jadi menggerutu. Tapi skang dah mula nak rata dan licin...alhamdulillah"
.


==================
KULIT CANTIK & ANJAL
==================
✔ Membantu merawat kulit
✔ Membantu menghilangkan parut dan jerawat
✔ Kuku dan rambut yg sihat
✔ Berat badan ideal
.
MASIH TAK YAKIN DENGAN TESTIMONI DIATAS?
.
Baca pelbagai testimoni dari pengguna yg jatuh cinta dengan jamu moden ini dilink dibawah:
http://family-sihat-family-bahagia.blogspot.com/…/Testimoni…
.
Dijamin SELAMAT dan HALAL.
.
WHATSAPP : 019-3208744
WHATSAPP / 019-3208744
SMS : 013-3417873
SMS : 013-3417873

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR