INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Monday, November 10, 2014

KHASIAT B COMPLEX

B-complex adalah vitamin larut air yang terdiri daripada gabungan 11 vitamin B yang boleh didapati dari makanan seperti tempe,daging,kekacang,pisang,ubi kentang dan bijirin.

Tetapi anda makan ke semua makanan tu???

Menurut laporan dari USDA, kebanyakan orang tidak memasukkan makanan tersebut dalam diet harian mereka.oleh itu badan mereka kekurangan vitamin B terutamanya kelompok vitamin B seperti asid folik, B12 (cyanocobalamin) dan B6 (Pyridoxine hydrochloride).

Disebabkan ia larut air, maka ia akan disingkirkan oleh tubuh badan melalui urin,jadi pengambilan vitamin B mestilah berterusan agar badan mendapat bekalan vitamin B yang mencukupi.Sebab tulah salah satu cara untuk anda dapatkan vitamin B dengan lengkap adalah melalui pengambilan supplemen.

Ape jadi bila kurang Vitamin B???

* anemia
* insomnia
* lemah daya ingatan (dementia)
* tekanan perasaan/stress
* sakit-sakit sendi
* jerawat di tubuh badan

B-complex dari Shaklee mengandungi kumpulan vitamin B seperti Biotin,Thiamin,Fotate (Folic Acid), Riboflavin, Niacin, Pryridoxine Hydrochloride, Pantothenic acid dan Cyanocobalamin yang mampu memberi pelbagai khasiat yang diperlukan tubuh badan anda.

Dapatkan B Complex dari saya, SID 1083408.

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR