INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Friday, November 7, 2014

MASALAH KULIT, KUDIS

Salam sahabat semua,

2 entry saya sebelum ni bercerita tentang pencegahan dan penjagaan kesihatan anak anak sy yg sy kongsikan dengan anda. Boleh refer pada link dibawah:
PENJAGAAN, PENCEGAHAN SELSEMA UTK ANAK²

EKZEMA, BERSIN DAN ALLERGIC


Kali ni sy nak kongsi supplement utk anak saya yg berusia 8tahun pula. Anak saya sorang ni, mmg kerap kena jangkitan kulit. Terutamanya bahagian mulut. Ada jer kudis yg naik, dlm setahun at least 2 kali. Ianya terdiri dari:
  • Chewable Vita C
  • Esp

Alhamdulillah, saya yakin, dgn izin Allah, supplement ini dpt membantu masalah kulit pada anak saya sorang ni. Mmg tiada dah masalah kulit. Gemu embem mcm donut plak dia, mama rasa nak picet picet je anak mama sorang ni hehehe.

Kalau Esp, punyalah suka, boleh tau kalau mak dia tak letak. Jarang jugak dia kena selsema, alhamdulillah.

Kesianlah kat anak anak... dan kesiankan diri kita sendiri sebagai mak, bila anak tak sihat, sapa yg susah? Rata rata kaum ibu mcm kita yg banyak berkorban masa dan tido tak cukup bila anak anak tak sihat.

Jadi, langkah yg cerdik ialah cegah sebelum kena. Betul tak??

Jika anda ada sebarang pertanyaan, boleh dapatkan khidmat konsultasi percuma dari saya.

Yours truly,
Mother of 3 kids



 Hubungi saya utk konsultasi PERCUMA.



NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN
 

 
 

 


There is no price for health
Prevention is better than cure
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adakah anda:
✔ Surirumah yang nak pendapatan sendiri

✔ Students dan nak cari duit poket (18thn keatas) 
✔ Kerja tapi nak tambah pendapatan 
✔ Kerja tapi boring dan nak cari side business
✔ Nak cari kerja yg anda kerja ikut sukahati anda waktunya?

BUSINESS SHAKLEE ADALAH UTK ANDA !! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

  



No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR