INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Sunday, February 15, 2015

BARANG RUMAH BERSIH DENGAN DISHWASH SHAKLEE

Seronoknya dapat kongsi testimoni Dishwash Shaklee.

● Tiada bahan kimia
● Berasaskan dari sumber tumbuh-tumbuhan.
● Selamat digunakan untuk mencuci botol susu, punting, mainan dan perkakas dapur.
● sangat pekat, setitis sahaja menghasilkan buih yang banyak.

Berkesan
Amat berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
Formula pekatan yang hanya sedikit diperlukan untuk mencuci pinggan mangkuk yang lebih banyak
Buih Sabun yang lebih tahan lama
Sesuai untuk mencuci peralatan dapur.
 .
Ok, selalu fed up bila nak bersihkan permukaan oven jenis mcm ni. Sebab dia mcm gelas berkilat licin tu, kalau lap tak betul, mesti nampak kesan tak betul. Kotoran degil senang ajer nampak kat oven ni... tension woooo. Dah tu bersihkan, ada kesan tak smooth lar, mcm ala ala cop jari gitu.
 .
Ok hari ni terdetik nak try bersihkan dengan Dishwash Shaklee pulak. Nampak tak beza dia? Maka boleh lar hamba berdandan ala ala gaya perasan depan oven sambil mem baking  gitu hahaha.

Jika anda pun berminat nak cuba Dishwash Shaklee ni, jemput hubungi saya untuk tawaran harga terbaik.
 

 

NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN
 


 


There is no price for health
Prevention is better than cure
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adakah anda:
✔ Surirumah yang nak pendapatan sendiri

✔ Students dan nak cari duit poket (18thn keatas) 
✔ Kerja tapi nak tambah pendapatan 
✔ Kerja tapi boring dan nak cari side business
✔ Nak cari kerja yg anda kerja ikut sukahati anda waktunya?

BUSINESS SHAKLEE ADALAH UTK ANDA !! 

*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR