INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Friday, February 20, 2015

DAPUR BERKELADAK



Wah wah, senyum simpul ler tu Puan Puan diluar sana bila baca ni.
.
Apa taknya, dah lar kena masak, lepas tu kena sental dapur. Koknya dapat suami yg rajin menolong sental dapur, takper. Ini bak permata dalam seribu gitu hahaha jgn mare yer Tuan Tuan, kalau mare tu maknanya confirm anda pemalas hahaha.

.
Tu dia, testimoni Basic H Shaklee.... betapa banyaknya kegunaan dia.
PM SAYA UTK SEBARANG PERTANYAAN ATAU JIKA BERMINAT.
.
Basic H Shaklee untuk sebarang permukaan yang boleh dicuci sama ada di dalam atau di luar rumah:
**Dinding Permukaan dapur, jubin dan lantai
**Peralatan Periuk, besen, pinggan dan mangkuk
**Tingkap dan cermin
**Perkakas Benda-benda diperbuat daripada kayu
**Perabot (Sila pastikan anda tidak menggunakannya bagi membersihkan akuarium atau bekas cecair pencuci cermin)

.
Berkesan
**Berkesan untuk menanggalkan kotoran berminyak
**Kepekatan berganda – 16 auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air
**Dua kali ganda lebih pekat daripada rumusan asal Basic H Shaklee di mana hanya separuh diperlukan untuk muatan yang sama
.
.
Mesra Alam
**Ramuan semulajadi yang diekstrak daripada jagung dan kelapa
**Biorosot
**Tanpa fosfat
**Bungkusan yang boleh kitar semula
**Tanpa bahan pewarna
**Selamat untuk sistem septik dan pembentungan


Jika anda pun berminat nak cuba Basic H Shaklee ni, jemput hubungi saya untuk tawaran harga terbaik.
 

 

NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN
 

 
 

 


There is no price for health
Prevention is better than cure
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adakah anda:
✔ Surirumah yang nak pendapatan sendiri

✔ Students dan nak cari duit poket (18thn keatas) 
✔ Kerja tapi nak tambah pendapatan 
✔ Kerja tapi boring dan nak cari side business
✔ Nak cari kerja yg anda kerja ikut sukahati anda waktunya?

BUSINESS SHAKLEE ADALAH UTK ANDA !! 

*DISCLAIMER
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR