INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Tuesday, June 17, 2014

JANGAN SALAH PILIH TEAM SHAKLEE



Hari ni nak cerita pasal JADI MEMBER SHAKLEE. Buat yang berhajat nak jadi member tapi masih was was, boleh baca entry saya dibawah
NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN


Ada 2 tujuan utk jadi ahli Shaklee
  1. Guna sendiri
  2. Guna sendiri & bisness



Guna sendiri
Anda tak perlu risau pasal nak achieve point (UV) sebelum akhir bulan sebab anda hanya join Shaklee utk kegunaan sendiri.


Guna sendiri & bisness
  • Anda ambik berkat, terapkan penggunaan pada diri sendiri dan juga ahli keluarga sendiri
  • Anda monitor berapa UV anda supaya dapat achieve target anda akhir bulan utk dapatkan bonus mengikut level yg anda target itu.



Dimana kemahuan disitu ada jalan.
Dimana ada usaha, disitulah menentukan rezeki yg bakal menanti.
Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih.

Ada beberapa kenalan yg join Shaklee tapi tak menjadi, kenapa?
  • Tidak mendapat bimbingan padu dari team/group Shaklee yg dia join
  • Tiada kemahuan diri utk buang perasaan malu utk promote Shaklee pada orang
  • Diri sendiri tidak menggunakan Shaklee (tak berkat)
  • Mahu maju tapi tidak melakukan apa apa usaha utk maju



Untungnya jika join under team kami, online help dari sifu dan members kami, tips dan motivation dari Masters kami bagaimana utk berjaya dlm Shaklee.

Jadi anda pula bagaimana? Jom join team Shaklee kami sekarang.





KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER




KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI






Kalau anda 

  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk masalah anda
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk budget anda
  • nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member 

Boleh contact saya Puan Nur









* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR