INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, December 26, 2013

KELEBIHAN MENJADI AHLI / INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Alhamdulillah dh ramai group shaklee kita yg mendapat 3, 4,5 angka sebulan......semoga lbh ramai lg yg berjaya, aminnn.

Bagi yang berminat untuk menjadi ahli & ingin menjana pendapatan, saya akan membantu anda. Bagaimana & apa kelebihan bila anda mendaftar dengan saya?

* Modal minima untuk seumur hidup

* Waktu bekerja yang flexible (anda BOS kepada perniagaan anda sendiri)

* Coaching percuma berkenaan bisnes melalui secret group tertutup (ramai ahli yang membantu, sekiranya ada permasalahan berkenaan bisnes)

* Komisyen yang anda perolehi adalah hasil TARGET & MATLAMAT anda sendiri pada setiap bulan. Senang bukan?

* tutorial cara berbisnes : memudahkan anda untuk memulakan bisnes. Panduan Insentif akan diberikan from Zero to Hero. (Jangan risau sekiranya anda tidak pandai berbisnes)

* Berbisnes seolah-olah bisnes bersama famili sendiri, sebab di bizz shaklee. Kami menjalinkan silaturahim yang rapat walaupun hanya secara dalam talian
**berminat whatsapp saya 0193208744 / 0033608484710

Nak Join Bisnes Shaklee? Tak sangka... Baru join shaklee tak sampai 1 bulan dah dapat income bermodalkan RM75 untuk pendaftaran ahli seumur hidup.

Berminat untuk mendaftar sebagai Ahli?? Jom daftar dengan saya. Mari sy kongsikan serba sedikit kpd sesiapa yg ingin mendaftar dan menjadi pengedar shaklee mcm sya:-

Antara kelebihan anda mendaftar dengan kami:

1) Anda akan diserap ke dalam group Diamond Shaklee, dan group personal saya. Disini segala perbincangan ilmiah berkenaan Shaklee akan diberikan, dan segala persoalan berkenaan Shaklee akan dijawab oleh kami, x faham tanya je sbb segala persoalan dijamin 100% dijawab sehingga anda betul2 faham. Semestinya anda dijaga rapi dan tidak dibaikan begitu shj. Join dulu baru tau

Dan peringatan, kami hanya akan guide dan mengajar kpd ahli/dealer yg join melalui saya shj.

2) Kami akan turut mengajar cara iklankan iklan di Facebook secara PERCUMA!
------------------------------------------------------------------------------

Terdapat 2 cara untuk mendaftar sebagai ahli atau dealer baru:

1) Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 Postage. Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual.

ATAU

2) Buat pembelian produk Shaklee dalam 1 RESIT sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM65) dan juga CASH BONUS (bernilai RM30+). Penjimatan hampir RM100.

Kebaikan jadi ahli:
1. Untuk makan sendiri
-boleh beli barang dengan harga ahli
-bonus cash (jika cukup point)

2. Untuk bisness
-beli barang dengan harga ahli
-jual barang dan nikmati keuntungan hingga 33%
-bonus cash (jika cukup point)
-tutorial online
-mentor berpengalaman luas
-coaching dan kelas offline
-jana pendapatan maksimum hingga 6 angka



Berminat nak sertai kami?
Hubungi saya dengan whatsapp 0193208744
atau email ke mommy_shaklee@outlook.com

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR