INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Friday, December 20, 2013

RAWATAN RAMBUT GUGUR & TESTIMONIAL

Bismillahhirrahmannirrahim.


 

9 Perkara Perlu Anda Tahu punca masalah keguguran rambut terjadi :

1. Keguguran rambut selepas bersalin berlaku kepada hampir semua wanita. Ibu baharu bersalin boleh hilang antara 50-100 urat rambut setiap hari.

2. Anda harus faham, hormon (dalam darah) yang berubah setelah bayi dilahirkan menyebabkan keguguran rambut.

3 .Walaupun rambut banyak gugur di awal kelahiran, anda tidak perlu panik kerana anda tidak akan menjadi botak. Sebaliknya ia akan kembali normal sebaik bayi menyambut ulang tahun pertama.

4. Biasanya, lebih kurang 85 ke 95 peratus rambut lima hingga 15 peratus berada dalam peringkat berehat.

5. Selepas peringkat berehat, rambut akan gugur. Biasanya ketika anda menyikat atau bersyampu rambut. Ia akan diganti dengan rambut baharu. Purata keguguran rambut bagi wanita adalah lebih kurang 100 helai sehari.

6. Ketika hamil, peningkatan tahap estrogen melambatkan peringkat pertumbuhan. Hanya sedikit sahaja rambut berada dalam keadaan berehat dan sedikit sahaja yang gugur setiap hari.

7. Selepas bersalin, tahap estrogen menurun dan semakin banyak folikel rambut masuk peringkat berehat. Ini bermakna lebih banyak rambut akan gugur ketika mandi atau bersikat.

8. Keguguran luar biasa akan berkurangan dan rambut akan kembali seperti sebelum pra mengandung. Ini mengambil masa di antara 6 ke 12 bulan selepas bersalin.

9. Biasanya wanita yang berambut panjang lebih perasan masalah ini berlaku kepada mereka.

Tapi jangan duduk diam saje ye kalau masalah keguguran ni berlarutan. Pergilah rujuk pada pakar atau berjumpa dengan doctor..Anda juga boleh mencuba vitamin dari Shaklee bagi menangani masalah ni.. Dengan mengamalkan Vitamin Zinc Complex  rambut akan cepat tumbuh dan mengurangkan kadar keguguran rambut anda.
Selain tu, Makanan yang berprotein tinggi juga amatlah membantu bagi membina semula rambut baru. ESP  (Energizing Soy Protein) dari Shaklee iaitu minuman yang berprotein tinggi mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. ESP dapat membantu dalam memelihara kesihatn kulit, rambut dan juga kuku agar kelihatan cantik dan sihat. Ia juga sesuai untuk semua peringkat umur .Dibawah ni ialah contoh Zinc Complex & ESP dari Shaklee..

Petua Elak Rambut Gugur 
Set ini terdiri dari:
  • 850g   Esp
  • 120bj  Zinc

Harga kami: RM183.75

Hubungi saya utk seberang pertanyaan dan konsultasi tentang set yg bersesuaian dgn budget anda.

TESTIMONI PENGGUNA SHAKLEE


Berikut adalah Testimoni mengunakan Supplement dari Shaklee. Masalah keguguran dapat dikawal dengan mengamalkan vitamin ini setiap hari. Pengguna ini telah mengamalkan Zinc Complex Selama 2 bulan berturut-turut, Hasilnye.. kelihatan anak rambut mulai tumbuh dibahagian rambut yang menampakan kulit kepalanye.. Bukan senang tu.. 



Botak


kelemumur


Shampoo Rambut




Zink Shaklee

Jangan tunggu lama lama sampai rambut banyak gugur, kulit kepala pun main babacak dgn rambut. 

Kalau anda berminat nak cuba vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, hubungi saya segera, wakil pengedar sah anda.


Perlukan penerangan atau maklumat lanjut tentang bayaran atau nak order? Hubungi saya segera ditalian seperti dibawah:






ATAU




Whatsapp (only) : 0193208744 / 0133417873
Email : mommy_shaklee@outlook.com


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR