INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, December 19, 2013

SET CANTIK (SET D) & TESTIMONIAL

Menginginkan kulit yg lebih cantik? Tiada yg mustahil, dengan keizinan Allah, everything is possible.

Pengguna dibawah telah menggunakan Set yg mengandungi:
  • 820g  Esp
  • 180bj Vita C
  • 120bj B complex






 




Kalau anda berminat nak cuba vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggi ini, hubungi saya segera, wakil pengedar sah anda.


Perlukan penerangan atau maklumat lanjut tentang bayaran atau nak order? Hubungi saya segera ditalian seperti dibawah:







ATAU




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  
There is no price for health
Prevention is better than cure





Nak tanya? Nak konsultasi tentang barang yg sesuai?
Atau nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member??
Join saya, hanya bayar RM65, saya sponsor RM10.
Jom join team Shaklee kami.



Bimbingan, konsultasi dan motivation bagaimana utk berjaya dalam Shaklee dan jana pendapatan lebih dari upline² kami yg sudah melangkah ke tangga atas dlm Shaklee.
 

Whatsapp 019-3208744 /013-3417873
fb: keluargasihatcantik








~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR