INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Sunday, December 22, 2013

SET SLIM BAJET & TESTIMONI

Mana mungkin badan tak naik kalau soru tak miss. Nak nak lagi time cuti cuti satu Malaysia ni.

Mana mungkin tak makan makan satu Malaysia..dan mana mungkin berat badan tak naik mendadak.

Bagi kaum ibu seperti saya plak yg ada anak anak...anak anak makan tak abes, sapa yg wallap?
- Kita jugak yg wallap sbb taknak membazir

Ended up, sapa yg badan naik?
- Kita jugak yg mcm tong sbb kena wallap semua sbb tak baik membazir.


Jadi duhai wanita dan kaum ibu sekalin, jangan risau, Lecithin ada. Lepas makan jer telan Lecithin, dia bakar balik lemak yg kita wallap sebelum tadi. Janji minum air 3liter.

Amacam senang kan? Enjoy food tapi badan maintain...siap leh slim down gitu.
Fungsi lecithin ni memang pelbagai kan!! Disamping membakar lemak kesihatan badan juga terjaga.. yg penting produk ni SELAMAT, HALAL, ada KELULUSAN KKM dan yang paling penting BERKESAN!! Jom kita tengok macam mana lecithin ni memecahkan lemak dan menghalang lemak dari berkumpul dalam badan..



Memang superb Lecithin ni!!! Memang terbukti dapat menghalang pengumpulan lemak dalam badan!!! Kalau dah bakar mesti ada agen detox atau agen untuk angkut lemak yang dibakar td..
inilah fungsi Alfafa... Alfafa ni banyak juga keistimewaan terutama untuk ibu yang menyusu  sebagai milk booster, menghilangkan keputihan dan ketatkan miss v. Jom kenali agen angkut lemak ni.. ALFAFA..


 Dah explain pasal product dan fungsi dia kan? Sekarang jom baca testimoni dari pengguna set slimming ni pulak.





 Tu dia, fakta dan testimoni dah ada. Jadi tunggu apa lagi utk order?


Whatsapp :  0193208744
Email : mommy_shaklee@outlook.com

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR