INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Saturday, September 13, 2014

GLA Complex : Bahaya Sebab Boleh Besarkan Cyst (Rahim Bengkak)?


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ




Telah banyak testimonial kejayaan pengguna GLA Complex yang menghadapi dilema tentang cyst ini, mereka akhirnya bebas daripada cyst atau sekurang-kurangnya cyst mengecil (harapnya hilang terus dengan penggunaan berterusan GLA Complex). InsyaAllah.

Penulisan saya pada hari ini tidak menyentuh mana-mana pihak secara peribadi dan sekadar berkongsi kebenaran.

GLA Complex Besarkan Cyst?

Beberapa hari lalu tersebar beberapa keping gambar perbualan. Katanya mengambil produk Shaklee dan cyst yang dialaminya semakin membesar. Anda boleh google sendiri perbualan tersebut. Saya tidak berminat dengan cas-cas negatif. Hehe.

Shaklee Produk Selamat Dan Halal

Diketahui umum produk Shaklee diperbuat daripada tumbuhan semulajadi (kecuali Collagen Powder daripada sisik ikan merah), dan semua produk Shaklee yang dipasarkan di Malaysia disahkan halal oleh ISA (badan islam di US) dan mendapat pengiktirafan JAKIM.

Beribu testimoni dah dikumpulkan berkaitan dengan kebaikan Shaklee yang telah menjadi fenomena beberapa tahun kebelakangan ini di Malaysia. Google sahaja (contoh 'testimoni rambut gugur Shaklee'), pasti anda tersenyum, masalah kesihatan boleh berakhir dengan usaha bersama Shaklee dan tawakal pada Allah.

Lebih mengukuhkan, produk Shaklee melalui beribu-ribu kajian yang memakan masa bertahun. Sebagai contoh Nutriferon mengambil masa 40 tahun kajian sebelum dipasarkan. Produk Shaklee juga telah lama bertapak di dunia sejak 1956 dan mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia. Kini anda yakin, kan? Saya sertakan 2 kenyataan doktor tentang isu ini. Mungkin anda akan lebih yakin dan lega. 







Testimoni Penghidap Cyst Yang Mengamalkan GLA Complex Shaklee

Di sini saya kepilkan beberapa testimonial terbaru tentang pengambilan GLA Complex. Testimoni ini dikumpulkan daripada pengguna Shaklee yang memberi respon kepada perbualan di atas. Alhamdulillah.







Ini pula adalah printscreen daripada group di FB

*baca, fahami :)

InsyaAllah, produk makanan tambahan hanyalah salah satu usaha kita untuk merawat atau mencegah sesuatu penyakit. Kuasa Allah yang memberikan kesembuhan mahupun kesakitan. Ada hikmahnya. 
 
 
 
Boleh contact saya Puan Nur jika anda inginkan konsultasi berhubungan dengan supplement Shaklee yg bersesuaian utk budget anda.



NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN


 
 

 


There is no price for health
Prevention is better than cure
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adakah anda:
✔ Surirumah yang nak pendapatan sendiri

✔ Students dan nak cari duit poket (18thn keatas) 
✔ Kerja tapi nak tambah pendapatan 
✔ Kerja tapi boring dan nak cari side business
✔ Nak cari kerja yg anda kerja ikut sukahati anda waktunya?

BUSINESS SHAKLEE ADALAH UTK ANDA !! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
Credit:vitaminsuci 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR