INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Sunday, September 28, 2014

I LOVE SHAKLEE

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Salam semua,

Seronoknya bila weekend kan..habiskan masa dgn family. Buat yg masih single..dgn family/anak buah/kekawan.

Yg dah kawin mcm sy...dgn suami dan anak2 lah kan. Inilah masanya utk real valuable time bersama anak anak.

Berbuallah dgn anak2 walau 5min. Tanya mcm mana minggu ni kat sekolah...apa dia buat. Walau 5min..anak2 pasti happy dan bersemangat nak bercerita..for once kita bkn depan hp atau tablet atau computer.

Bagi anak anak sy...sy tak lupa amalkan mereka dgn pengambilan supplement Shaklee aupaya mereka kekal cergas dan sihat insyaAllah dgn izin Allah.

Utk abg 12thn sy bagi
  • Alfalfa (utk ekzema dan kulit)
  • Chewable Vita C (utk pertahanan badan)
  • Esp (utk ekzema dan kulit)
 





Utk kakak 8thn pula
  • Chewable Vita C (utk pertahanan bdn)
  • Esp (supaya kenyang dan juga utk kulit)
Utk adik 3thn
  • Chewable Vita c (pertahanan badan)
  • Mealshake (pertahanan badan, kulit dan naikkan selera makan supaya embem gebu best mama blh peluk2 dan gigit hehehe)
Anak2 mmg suka dgn supplement Shaklee. Abg ngan kakak blh tau kalau mama diorg buat susu tak letak ‪#‎Esp‬. Mengelat kata diorg hahaha.

Adik plak bkn main lg berselera semenjak minum ‪#‎mealshake‬ ni.
Kalau bg ‪#‎chewablevitac‬ kat dia ..soh pass 1 kat kakak...dia akan bedal kakak punya part ish ish ish. Dia kata sedap!

Begitulah kerenah anak anak yg jua peminat setia supplement Shaklee.

Bayangkan Esp kongsi abg ngan kakak...3bln pon belum abes sbb kasi 1sb sehari.

Mealshake plak begitu jgk sbb bg 1sudu kecik sehari so 3bln pon blh tahan. So mmg worth the money betul...anak2 pon alhamdulillah sihat dan JARANG kena selsema atau tak sihat.

Syukur alhamdulillah Im happy and grateful ditemukan dgn Shaklee. Tq pada Master yg kenalkan Shaklee ni.

How I wish I have known it yrs ago.

Jadi buat anda yg musykil atau nak tau psl Shaklee, blh pm saya, jgn segan2. Kedai online saya sentiasa dibuka utk sebarang pertanyaan dan konsultasi percuma. Jgn risau..bertanya tak semestinya kena beli yer jd jgn segan2.

Utk yg beli dari saya...harga menarik dont worry dan free gift menanti kalau order rm150 ke atas.

Sekian....semoga Allah berkati saya sekeluarga dan begitu juga anda.

Wassalam.

Nak konsultasi tentang harga yg bersesuaian dengan budget anda?
Boleh contact saya Puan Nur jika anda inginkan konsultasi berhubungan dengan supplement Shaklee yg bersesuaian utk budget anda.



















NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN
 

 
 

 


There is no price for health
Prevention is better than cure
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adakah anda:
✔ Surirumah yang nak pendapatan sendiri

✔ Students dan nak cari duit poket (18thn keatas) 
✔ Kerja tapi nak tambah pendapatan 
✔ Kerja tapi boring dan nak cari side business
✔ Nak cari kerja yg anda kerja ikut sukahati anda waktunya?

BUSINESS SHAKLEE ADALAH UTK ANDA !! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.





No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR