INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Monday, September 1, 2014

KEINDAHAN BERSHAKLEE UNTUK STAY AT HOME MOM

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Salam kejayaan buat semua,


Kali ni saya nak berkongsi sikit keseronokan berShaklee.

✔ Utk kesihatan. Seluruh family sy mengamalkan vitamin Shaklee. Suami saya sakit belakang,   semenjak ambik ‪#‎Ostematrix‬ dan berkurangan.
Anak bujang saya ada ekzema sampai teruk jadinya kulit mcm lebam lebam kat dlm, kasi ‪#‎Esp‬ dan ‪#‎Alfalfa‬, alhamdulillah dah elok kulit dia.

Anak dara, kurang makan, kasi ‪#‎mealshake‬ dan ‪#‎chewablevitac‬, badan dan berisi, so stop #mealshake dan tukar pada #esp pula.

Si kecik, kurang makan, start bagi #mealshake, selera makan bertambah, harapnya chubby lar balik sebab melasak kan. #chewablevitac plak utk kuatkan sistem pertahanan badan.

Alhamdulillah anak anak jarang sakit...syukur Ya Allah.

✔ Sambil melepak ke, santai ke, boleh lagi mengiklan Shaklee kat fb, blog. Tak perlu keluar kesana kemari dan pasang iklan.

✔ Nak bonus lebih, usaha lebih, mengiklan lebih. Sebanyak mana usaha, sebanyak tulah Allah bagi rezeki. Jangan harap rezeki sekepuk depan mata yer. Dlm Shaklee ni rezeki dapat bergantung pada usaha. Nak untung sekelip mata tanpa usaha, Shaklee bukanlah utk anda.
Btw, ada ke business yg goyang kaki dah ada untung?

✔ BerShaklee masih boleh jalankan tanggungjawab seperti biasa. Masih ada dirumah. Masih boleh masak utk suami dan anak anak. Masih boleh antar dan ambik anak² balik sekolah.

✔ Kerja ikut masa sendiri, jadi boss sendiri, nak rezeki lebih, usaha lebih. Tak ada bos yg duk stress... semua ikut jadual sendiri!

✔ Tak perlu jumpa² orang. Memandangkan tak duduk Malaysia, semua dibuat online. Jadi anda yg pemalu nak jumpa orang tu, atau malas keluar. Shaklee mmg sesuai utk anda.
Berbisness Shaklee tapi masih boleh jadi stay at home mom, what else can you ask for??

Jadi kalau anda teruja nak tambah pendapatan dengan Shaklee, boleh hubungi saya Nur Keluarga Sihat Cantik segera.

Mulalah dari sekarang, it's never too late to change your life.


Boleh contact saya Puan Nur



NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN





 


There is no price for health
Prevention is better than cure
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Adakah anda:
✔ Surirumah yang nak pendapatan sendiri

✔ Students dan nak cari duit poket (18thn keatas) 
✔ Kerja tapi nak tambah pendapatan 
✔ Kerja tapi boring dan nak cari side business
✔ Nak cari kerja yg anda kerja ikut sukahati anda waktunya?

BUSINESS SHAKLEE ADALAH UTK ANDA !! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.



No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR