INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Saturday, February 15, 2014

14TH FEBRUARY 2014 ... BONUS BULAN JANUARY

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ




Alhamdulillah, Jumaat yang indah. Penghulu segala hari. Penghulu hari yg membawa rezeki datang bersama samanya. 

Dapat cash bonus dari Shaklee masuk account Maybank saya. Dapatlah duit poket ditengah bulan. Sapa nak bagi yer? 

Bulan pertama saya join Shaklee, saya dpt 2 angka bonus.
Bulan kedua saja join Shaklee, saya dapat 3 angka bonus.
Ni dah nak masuk bulan 3 saya join Shaklee, teka berapa saya dapat?? Ahaaaaa. Tersenyum sahaja dgn rezeki yg datang.

Syukur alhamdulillah. Akan dipertingkatkan lagi usaha utk mempromosi barangan Shaklee, cuba dapatkan lagi ahli dan sama sama jana side income dengan Shaklee.

Tahniah pada yg dapat cash bonus di hari Jumaat ni.



Pada yg nak rasa cash bonus, masih belum terlambat sehingga 28hb ini utk kumpul point yg melayakkan kita dapat cash bonus dari RM25 ke atas!! 



Semuanya terpulang pada diri sendiri, samada mahu atau tidak! Tepuk dada, tanya selera.

 

Contact saya, Nur, wakil sah Shaklee anda, dimana jua anda berada, saya sedia bantu anda.
Whatsapp: 019-3208744
Email : mommy_shaklee@outlook.com
Like Page Fb saya : FamilySihatFamilyBahagia 




********************

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR