INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Saturday, February 15, 2014

GLA, KHASIAT DAN TESTIMONI

 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Kali ni nak bercerita pasal product Shaklee bernama Gla Complex yang mmg well known sebagai bestfriend setiap perempuan. 
Bukan jaga kesihatan luaran sahaja tetapi Gla ni yang paling penting dia jaga dalaman wanita !



Antara khasiat dan kelebihan Gla :

  • Herba tradisi yang dipercayai ~ Borage (salah satu sumber di dalam GLA) mampu merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina. 
  • Ia juga mengawal selia hormon estrogen dan testosteron ~ memperbaiki simtom PMS seperti sakit senggugut (period pain), mood swing dan sakit payudara. Ia juga membantu membuat period anda 'regular' atau tetap setiap bulan.
  • MELEWATKAN MENAPAOUS ~memperbaiki simtom menopaus seperti hot flash, insomnia, depression.Meningkatkan imun tubuh~ pengambilan GLA pada jangka masa panjang diharap akan dapat membantu meningkatkan sistem imun tubuh, dan diharap dapat menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser
  • Memperbaiki inflammation kulit ~ membantu mengurangkan inflamasi, ekzema, allergi, kegatalan, kulit kering, dan memperbaiki bintik penuaan.

Disini ada beberapa testimoni pengguna² Gla yg nyatanya puas hati dgn resultnya.










Gla ni mengandungi:
  • 60 biji pill
  • utk penggunaan 1bln

Harga pasaran : RM91.25



Mudah jer kan. Utk yg dah biasa guna product Shaklee tu, bila lagi nak join team Shaklee? Kalau guna sebulan RM600 dah dapat bonus cash. 

RM600? Mana ada guna sendiri sampai RM600!!

Puan Puan sekalian...tak semestinya guna sendiri sampai RM600. Manalah tahu, kekawan kirim ker, atau nak belikan utk mak ke..ayah ke...adik beradik ke yg kirim...tup tup lebih RM600, tak ke rugi cash bonus lebur kat orang lain jer?

Lagi satu, kalau anda join Shaklee under saya, save RM10. Sebab apa??

Pendaftaran ahli + kos penghantaran kit membership adalah RM75. Anda cuma perlu bayar RM65 sahaja sebab RM10 tu saya sponsor. Amacam menarik tak??

Bukan itu sahaja, bila join team saya...kami ada secret group dimana disitu kami mendapat info tentang barangan dan strategy utk bisness bertambah maju dalam Shaklee, lantaran mendapat ranking tinggi lagi dalam Shaklee.

Kenapa ranking tinggi?? Tinggi ranking, lagi tinggi lar bonusnya nyahhhhhh.

Siapa yg boleh join Shaklee ni dan dapatkan side income??
  • students peringkat universiti keatas pon boleh join. Ramai dlm team saya yg join masa students dan dapat side income sampai 4angka ok!! Sapa nak bagi??? 
  • surirumah yg nak buat side income. Bisness Shaklee ni tak perlu jumpa² orang kalau takmau. Tgk mcm saya...semuanya berjalan di alam cyber sahaja!! Ok lar let say byk kerja rumah, anak lagi, suami lagi...buat ala kadar...dapat cash bonus 3angka. Sapa nak bagi?? Dah lepas duit buat facial, massage, atau beli baju, beli make up. 
  • orang yg dah punyai kerja tetap tapi still takada self satisfaction dan seeking extra job utk jana pendapatan. Apatah lagi yg rajin, mmg cepat maju dalam bisness Shaklee ni!!

Jadi jangan tunggu tunggu...jom join team saya dan mari kita sama sama usaha utk jana pendapatan kita setiap bulan, buat duit poket utk buat apa yg kita tak dapat buat sebab kekurangan budget.

Contact saya, Nur, wakil sah Shaklee anda, dimana jua anda berada, saya sedia bantu anda.
Whatsapp: 019-3208744
Email : mommy_shaklee@outlook.com
Like Page Fb saya : FamilySihatFamilyBahagia 




***

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR