INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Tuesday, February 25, 2014

FREE GIFT UTK SETIAP PEMBELIAN RM200 KE ATAS

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Salam semua buat pembaca diblog saya ini.

Sekadar mengingatkan bahawa jika anda order barangan Shaklee RM200 ke atas dengan saya, anda layan utk mendapat free gift dari saya. 

Free gift ni kira surprise gift dari saya. Saya ni pun dalam proses mengumpul collection free gift dari masa ke semasa, maknanya free gift ni bertukar tukar, jadi siapa cepat dia dapat yer. 

Lagi banyak beli, lagi banyak free gift dapat dari saya. Ahaaa best ke tak tu..kalau order dengan saya :

  • Harga jualan jamin termurah!

  • Free gift utk pembelian RM200 keatas dan the more you buy, the more gifts you will have!

  • Konsultasi bersambungan selagi yg anda perlu!

 

Bukan itu sahaja, jika anda pengguna tegar barangan Shaklee dan ingin menikmati kelebihan menjadi ahli Shaklee, jika anda daftar sebagai ahli dengan saya,

  • Anda hanya perlu bayar RM65 sebagai yuran seumur hidup ahli Shaklee. Harga sebenar adalah RM75. Jadi anda sudah jimat RM10!

  • Anda akan dibimbing dibawah group private kami yg akan membantu anda dalam apa jua soalan atau masalah yg anda hadapi serta membimbing anda utk maju dalam bisness Shaklee jika anda berminat utk dapatkan side income!


    See! Banyakkan advantage kalau order dan jadi ahli dengan saya! Kalau berminat, boleh hubungi saya, Nur...wakil sah Shaklee.



    Contact saya, Nur, wakil sah Shaklee anda.
    Whatsapp: 019-3208744 / 013-3417873
    Email : mommy_shaklee@outlook.com

    Like Page Fb saya: FamilySihatFamilyBahagia



**

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR