INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Sunday, February 23, 2014

TESTIMONI PENGGUNA OSTEMATRIX

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Tadi entry pasal Set Sendi & Tulang kan.

Seperti yg saya telah saya nyatakan dalam entry saya sebelum ni, kalau belum ada budget utk beli full Set Sendi & Tulang, boleh cuba dulu Ostematrix. Bila dah try Ostematrix, sudah pastinya akan jatuh cinta dan nak cuba full set pulak.

Dimana ada kemahuan, disitu ada jalan.


Ini ayah saya, pesara kerajaan berusia 62 tahun. Mmg aktif dan jenis tara duduk diam punya. Suruh jaga cucu aaaa, pagi jaga cucu, petang merayau oooo ayo yooo tambiiii.


Ayah ni masa zaman muda aktif bersukan... karate, taekwando, football, juara tennis. Sampai ke tuo lak aktipnya lar plak hai tak roti roti duduk diam diam kat rumah ish ish ish.

Baru baru ni bawah ayah bercuti, kasi ayah try berski. Agak risau jugak sebenarnya kot orang tua ni tergolek ke apa belakang jam aduhhhh satu hal plak. Ayah plak, mmg adventure dan suka mencuba. In fact ayah ni lebih adventure dan tahan lasak dari anak anak dia miahahahaha.

Ini adalah kali pertama ayah pegi berski dan pepaham ajelahkan tergolek berapa kalinya masa percubaan nak ber ski. Tapi walau jatuh banyak kali mana pun, ayah tetap cuba dan cuba lagi. 

Walaupun ayah kena pause sekejap...almaklumlah dah 62tahun youuuuu mana bisa koknya tenaga mcm orang mudak yakkkk ehehehe.

Tapi malang, hari terakhir ski, ayah injured. Agak berdengkot jugaklah jalan. Risau jugak kalau ada tulang patah ke apa. Yg peliknya, esok nya... sakit dah berkurang. Masuk hari ke 3 dah back to normal dah ayah.

Bayangkan, pakcik pencen tuo umor 62tahun, tak pernah tengok salji, tak pernah ber ski, cuba berski, jatuh byk kali tapi steady lagi.

Dan komen ayah "agaknya ayah tak rasa sakit sakit badan ni sebab makan Ostematrix gaknya. Tak rasa sakit sakit pun walaupun jatuh byk kali".

Bukan itu sahaja, siap pesan plak tu "jangan lupa belikan lagi ya".

Ayah baru mengambil Ostematrix setengah bulan tapi dah dpt rasakan beza lepas pengambilan Ostematrix ni. Baca testimoni beliau.

Dapatkan Ostematrix dengan
Harga pasaran RM61

Hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan set/product yg bersesuaian dengan budget anda.

Jangan tunggu lama lama, hubungi saya, Nur, wakil sah Shaklee anda:
Whatsapp : 019-3208744
Email : mommy_shaklee@outlook.com
Like page fb saya : FamilySihatFamilyBahagia 









**

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR