INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, February 27, 2014

SET BUDGET

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Kalau sesiapa yg takde berapa ada budget tu tapi still nak jaga kesihatan, syabas saya ucapkan. Semoga dgn usaha kalian utk jaga kesihatan kalian (cewah dah mcm ala ala indon plak), Allah kurniakan kita dan keluarga kita kesihatan yg baik, insyaAllah.

Berikut adalah set budget.


Set Hamil
  • B-complex
  • Vitalea
Harga pasaran RM142.50




Set Migrain
  • B-complex
  • Ostematrix
Harga pasaran RM114.75

 


Set Subur Wanita
  • Alfalfa
  • Gla
 Harga pasaran RM145




Set Slim
  • Alfalfa
  • Lecithin
Harga pasaran RM106.25




Set Slim Budget Sederhana
  • Alfalfa
  • Lecithin
  • Cinch Shake
Harga pasaran RM279.25




Set Menyusu & Kurus
  • Alfalfa
  • Esp
  • Lecithin
Harga pasaran RM256.25




Set Kanak Kanak
  • Mealshake
  • Omega
Harga pasaran RM249.75




Set Jerawat
  • Esp
  • Gla
Harga pasaran RM241.25



Hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan set/product yg bersesuaian dengan budget anda.



Whatsapp: 019-3208744 / 013-3417873
Email : mommy_shaklee@outlook.com

Like Page Fb saya: FamilySihatFamilyBahagia
 











*




No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR