INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Saturday, February 1, 2014

SET BUDGET GOUT & TESTIMONI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Entry saya kali ni adalah berkenaan dengan Gout.

Saya faham ekonomi tak berapa bagus skarang ni. Budget ngam ngam jer setiap bulan. Nak makan supplement tapi budget tak berapa cukup.

Jangan risau, setiap masalah ada solutionnya. Semuanya terletak pada diri kita sendiri, samada mahu ataupun tidak mahu menyelesaikannya.

In this case, kalau tak nak, mcm mcm alasan, dan sebaliknya kalau kita nak sesuatu, kita akan cuba bersungguh sungguh. Sama jugak dalam pemakanan supplement, kalau kita betul nak jaga kesihatan kita, kita akan cuba put a side one portion of salary kita utk beli barangan kesihatan utk kita.

Utk yg mempunyai sakit Gout, entry saya terdahulu ada senaraikan beberapa set Gout mengikut budget anda. Budget tersebut adalah:



Set full budget
  • Advance joint health shaklee
  • Omega Guard
  • Alfalfa Complex
  • Perfomance Drink
Harga set = RM396.25



****************  





Set Budget Sederhana

  •  Omega Guard
  • Alfalfa Complex
  • Performance Drink
Harga set = RM272.25




 ****************





Set budget low



  •  Omega Guard
  • Alfalfa Complex
  • Zinc
 Harga set = RM223.50









**************** 


 Ok, masih tak cukup budget? Ni ada the lowest  budget utk anda.

  •  Omega Guard
  • Alfalfa Complex

  Harga set = RM189.75


Hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan set/product yg bersesuaian dengan budget anda.

Berikut adalah testimoni pengguna set Gout.



Kalau nak tahu lebih lanjut apa itu penyakit Gout dan jika anda mempunyai penyakit ini, boleh baca artikel saya DISINI


Kalau anda punya apa apa soalan, tak kiralah tentang harga ke, penggunaan ke, boleh hubungi saya, Nur, wakil sah Shaklee anda, dimana jua anda berada. Saya cuba bantu anda semana yg saya boleh, insyaAllah.

Kita ikhtiar berserta berdoa banyak² pada Allah sebab Dia jua yg tentukan mana yg baik dan mana yg sebaliknya.


Hubungi saya, Nur:
Shaklee Id: 1083408
Whatsapp: 019-3208744
Email: mommy_shaklee@outlook.com




****************************
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR