INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, February 13, 2014

TIPS KECANTIKAN DAN SET

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ





 Tu dia tips kecantikan kulit mulus dari Penyanyi Tersohor Malaysia (am I using the right word here??).

Tau tak, Shaklee pun ada product mentioned by personality Datuk Siti Nurhaliza ni.



  
***Gabungan Sustained Vita C, Vita E dan B Complex  mampu memberikan kulit wajah dan badan,  bekalan mineral dan khasiat yg diperlukan oleh kulit agar kekal licin, putih dan anjal.

Tak perlu dah lagi nak pakai foundation setepek mcm opera cina, atau ala ala tepung gomak kan, sampai berpeluh abes cair foundation. Sekadar bedak sejemput pun insyaAllah menyerlah flawless kulit.


***Dah tak payah berabes duit beli foundation yg berapa harga sampai beratus ratus hanya sebab nak tutup kekurangan, parut atau jerawat atau kulit tak sekata. 

Hanya perlu konsisten gunakan supplement yg benar benar berkesan tanpa kandungan kimia dan bahan yg boleh merosakkan wajah dlm jangkamasa panjang.

***Bukan hanya kulit muka mendapat manfaatnya, malah seluruh anggota badan akan berseri, licin dan lembut dengan Set Cantik SHAKLEE yg bertindak merawat dan membekalkan sumber dari dalam.


Berbanding dengan foundation dan make up yg hanya utk bahagian muka sahaja dan bertindak sebagai TOPENG utk menyorokkan kekurangan kulit yg sebenar.



*** Tiada kandungan kimia atau dadah sebagai kandungan. Kandungan semua vit adalah dari sumber semulajadi dan ditanam dgn cara organik kerana itu supplement SHAKLEE digelar vitamin organik.

***Jangan takut, anda tidak perlu lagi membuat pembelian supplement pada setiap bulan, dgn SHAKLEE sekali pembelian adalah jimat dan untuk kegunaan 4-6 bulan. Tak jimat ke tu dan murah berbanding dgn keberkesanan product ni?



Set Kulit Cantik ini terdiri dari
  • B Complex
  • Sustained Vita C
  • Vita E

Harga pasaran utk set ini adalah RM295.25

Hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan set/product yg bersesuaian dengan budget anda.


Contact saya segera, Nur:
Whatsapp: 019-3208744
Email: mommy_shaklee@outlook.com
Like Page Fb saya : FamilySihatFamilyBahagia






*******************

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR