INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Saturday, February 1, 2014

KELEBIHAN SUSTAINED VITA C SHAKLEE

Bismillahhirrahmanirrahim.

Entry saya kali ni adalah berkenaan dengan product Shaklee Sustained Vita C. 

Apa beza Chewable Vita C dgn Sustained Vita C ni?
  • Chewable Vita C sesuai utk kanak kanak manakala Sustained Vita C adalah utk orang dewasa disebab kan kandungnya yg lebih tinggi dan tidak sesuai utk kanak kanak
  • Chewable Vita C mengandung 100mg manakala Vita C mengandungi 500mg

Tahukah anda bahawa 1 biji Vita C bersamaan dengan 7 1/2 biji oren? Jadi bukankan lebih mudah mengambik Vita C dari 7 1/2 biji oren?

Nak tahu apa kelebihan Vita C?


  • Merangsang penghasilan kolagen dari dalam kulit
  • Mengecutkan jerawat
  • Mencerahkan muka
  • Menegangkan muka
  • Anti oksida
  • Mencegah barah dan penyakit kronik yg lain
  • Mematikan radikal bebas
  • Membantu pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rahang yg sihat 
  •  Menguatkan sistem imunisasi
  • Membantu mencegah gusi berdarah, lebam dikulit, kulit kering, ruam dan kasar
  • Membantu mengurangkan selsema
  • Memperbaiki insomnia dan stress
  • Membantu mengurangkan stress dalam darah
Terlalu banyak lagi fungsi Vita C yg kalau nak tulis, sampai berjela jela nanti entry ni, ada plak yg lolap kang hahaha.

 Testimoni pengguna Vita C. Yang ini, perubahan kulit muka dia.

Yang ini pula, testimoni bagaimana selsema dan demam dapat diatasi insyaAllah dengan pengambilan 2 biji Vita C sebelum tido.

Sebotol Sustained Vita C mengandungi 180 biji. 
Harga pasaran : RM92.50


Adakalanya kita tak sure, product apa yg nak cuba, semuanya nampak menarik. Jadi apa kata yg baru nak cuba ambik supplement ni, try dulu Sustained Vita C dari Shaklee ini buat permulaan. Bila rasa seronok dan ada perubahan, boleh cuba product Shaklee yang lain.

Hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan set/product yg bersesuaian dengan budget anda.

Hubungi saya melalui,
Whatsapp: 019-3208744 / 0133417873
Email : mommy_shaklee@outlook.com



No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR