INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, February 27, 2014

SET CERDAS KANAK KANAK


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ



Ini adalah supplement anak anak setiap pagi. Semuanya excited nak makan supplement bila dah diexplain kelebihan setiap supplement yg diorang ambik.

Basically, supplement yg saya bagi pada anak anak saya yg berumur 11 tahun dan 8 tahun ialah:
  • 1 biji chewable vita c
  • 1 biji omega

Apa kelebihan kedua dua product ni yg saya explain pada anak anak saya? 

1. Omega
  • Mengurangkan masalah ekzema (anak bujang saya ni ada masalah kulit)
  • Meningkatkan kecerdasan otak kanak-kanak
  • Membantu merawat asma di kalangan kanak-kanak
  • Membantu kanak-kanak yang mengalami ADHD
  • Membantu mengekalkan kesihatan optima kepada kanak-kanak
  • Meningkatkan keupayaan pembelajaran dan kemahiran kognitif kanak-kanak

Cara Makan Omega Guard Untuk Kanak-Kanak
Cara Makan 1: Kapsul Omega Guard boleh dipicit dengan jarum dan dimasukkan dalam susu anak. My experience, sebab dari minyak ikan, agak meloyakan utk anak anak so saya campurkan dgn byk serbuk chocolate (mcm milo) dgn susu, utk hilangkan bau minyak ikan tadi.








Cara Makan 2: Boleh dikunyah begitu sahaja. Kapsul adalah lembut dan selamat di makan oleh kanak-kanak 2 tahun ke atas. 

Cara ni is a NO NO NO yg akan mematikan selera anak anak utk makan supplement!! Note that each child is different, mungkin ada anak anak yg suka minyak ikan jadi takde masalah in this case.








Cara Makan 3: Dipicit dengan jarum, minyak ikan dicampur dalam makanan dan minuman kegemaran.








Cara Makan 4: Dipicit dengan jarum, minyak ikan di letak pada sudu dan diberi pada anak seperti ubat.








Cara Makan 5: Ditelan begitu sahaja, untuk kanak-kanak 10 tahun ke atas. 

In my kids yg 11 dan 8 tahun, mmg saya suruh telan sambil minum air. Sudah bangka kan jgn mengado ngado hehehe.








Ramai ibu bapa yang telah mencuba Omega Guard untuk anak mereka dan nampak perubahan.



TESTIMONI 1:










TESTIMONI 2:





 2. Chewable Vita C
Menariknya Chewable Vita C ini bukan sahaja boleh dinikmati oleh kanak-kanak berusia 4 tahun ke atas tetapi turut boleh dinikmati oleh orang dewasa yang tidak suka vitamin berbentuk pil yang perlu ditelan dengan air. Mudah sahaja untuk makan Chewable Vita C ni. Hanya perlu hisap atau kemam sahaja di dalam mulut.


  • Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan
  • Membantu menjaga kesihatan gigi dan gusi serta struktur tulang. Ia sangat penting bagi gigi yang kuat dan gusi yang sihat
  • Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging
  • Untuk kesihatan tulang, gigi, gusi serta juga struktur am tubuh badan








 

Untuk pengetahuan ibubapa, tidak semestinya kesemua yang saya nyatakan ini perlu diambil... Ia boleh diambil mengikut kesesuaian peringkat umur dan keperluan setiap anak... Iaitu:



  • Kanak-kanak bawah 1 tahun – SUSU IBU.
  • Kanak-kanak 1-3 tahun –  MEALSHAKE & OMEGAGUARD.
  • Kanak-kanak 4 tahun ke atas – MEALSHAKE, OMEGAGUARD, CHEWABLE VITA-C.
Harga pasaran utk Set di atas ialah RM173.50.


Hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan set/product yg bersesuaian dengan budget anda.


Contact saya, Nur, wakil sah Shaklee anda.
Whatsapp: 019-3208744 / 013-3417873
Email : mommy_shaklee@outlook.com

Like Page Fb saya: FamilySihatFamilyBahagia




 
**

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR