INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Sunday, January 19, 2014

COLLAGEN POWDER

Yea entry seterusnya kali ni yer puan puan...tuan tuan...

Yer yer, yg muda muda tu gelak lar gelak yer... tunggu turn korang plak yer... skarang korang muda muda, hingus pun mak lap, duit poket pon mak bapak tanggung, boleh lar korang nak gelak gelak yer.

Tunggu turn korang plak aaa.... eh eh ehhhhh daku bukan tua pangkat nenek hokayyyyy.

Berbalik pada tajuk asal...ish asyik lari tajuk jer hahaha..melalut mcm mak nenek plak.

Bila umur pun dah meningkat...terutamanya kaum kaum ibu yg dah melahirkan anak tu...ada yg dah loose...

Bila dah naik umur senja, keanjalan tak mcm dedulu...bila umur dah kertu, garisan garisan kat muka ....dey kedut lar in other word ayo yoooo tanggachi...

Kulit plak flabby semacam jer...uban pun berlumba lumba nak beranak pinak.

Aaaaa yg ni utk yg muda jugak yer ... pada korang yg ada eyebag tu kan...tak kiralah sbb tak cukup tido ka ...tak kiralah tak cukup tido sebab byk membaca ka, byk solat sunat memalam ka....sbb kerja tot tet tot tet ngan henpon mesej ngan girlpren or boy pren kaa

Yeaaaaaaa Collagen ni mmg sesuai nyahhh utk nyah nyah semua tawww. Nak repair balik kena korbankan duit sket...kurbani kurbani gitu.

Beauty is pain, in this case, pocket pain lar hahaha yelah Collagen kan mahey sket tapi Collagen Shaklee ni berpatutan, tawuuuuuuuuuuu. 


Satu kotak ni mengandungi 15 sachets yg tahan selama 15 hari iaitu 1/2 bulan. 


Harga pasaran termasuk post adalah RM308.
Nak harga hebat? PM saya.


Utk keterangan lanjut, baca artiket pasal Collagen Powder ni kat sini yer
http://family-sihat-family-bahagia.blogspot.com/2014/01/collagen-powder.html



Yer yer tau tau... "saya order byk takde free gift ke?".
Beli RM200 dpt free gift dari saya yer ... surprise surpriseeeeeee utk tahun baru ni yer.



Hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan set/product yg bersesuaian dengan budget anda.

Whatsapp: 0133417873
Email: mommy_shaklee@outlook.com

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR