INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, January 2, 2014

SUPPLEMEN UNTUK KESIHATAN ASAS

VITALEA MULTIVITAMIN & MULTIMINERAL

Multi yang HEBAT!!

Suplemen seimbang dan paling komprehensif di dalam sains SHAKLEE yang mampu dimiliki.  Vita-Lea di formulasikan khusus dengan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.  Terdapat 120 tablet di dalam setiap botol.

Sekiranya diambil secara harian, Vita Lea boleh:-

1)  Meningkatkan kesihatan dan kecergasan menyeluruh

2) Menyokong jangka hayat hati, usus dan kesihatan mata

3) Meningkatkan kekuatan tulang dan sistem imunisasi

4) Memberikan perlindungan terhadap kerosakan akibat serangan radikal bebas.


SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

Shakle Vita C Plus ini merupakan produk pertama yang menawarkan vitamin C dengan kawalan pelepasan secara semulajadi yang menggunakan proprietari dengan sistem penyaluran semulajadi yang melepaskan vitamin C sedikit demi sedikit dalam masa lima jam!

Sebagai satu antioksidan yang kuat, vitamin C merupakan nutrien yang mempunyai fungsi menyeluruh yang dapat menyokong KESIHATAN JANTUNG, KESIHATAN IMUN, KEUTUHAN SEL serta kesihatan MATA, GUSI, TULANG OTOT dan PEMBULUH DARAH.

Setiap botol mengandungi 180 tablet. Manakala setiap tablet mengandungi 553mg VITAMIN C!

Kombinasi Kesemua Vitamin B Hebat di dalam B COMPLEX

Vitamin B Penting untuk kesihatan yang baik

Adakah anda mendapat vitamin B yang mencukupi? Tekanan hidup, pengambilan alkohol dan preskripsi ubat-ubatan berunsurkan dadah berupaya meningkatkan risiko pengurangan Vitamin B di dalam tubuh.  Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh yang baik samada dari segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan apatah lagi penyaluran tenaga bagi proses metabolisme.

Shaklee B Complex mengandungi kesemua 8 jenis Vitamin B yang di perlukan oleh tubuh bagi menggantikan nutrisi Vitamin B yang hilang untuk membantu menguatkan Jantung, Peparu dan organ organ penting yang lain.

Setiap botol mengandungi 120 tablet.

 Source : SHAKLEE Malaysia


Kalau anda berminat nak cuba vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggin ini, hubungi saya segera, wakil pengedar sah anda.




Perlukan penerangan atau maklumat lanjut tentang bayaran atau nak order? Hubungi saya segera ditalian seperti dibawah:






ATAU




Whatsapp (only) : 0193208744 / 0133417873

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR