INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Sunday, January 19, 2014

KALSIUM

**~~~~~~~~~~~~~~~~~~~**

Gigi goyang, gigi rapuh nak rompong?
Tulang tak kuat, terbongkok bongkok mcm apek tua?
Sakit sendi, kaki cramp setiap malam?
Nak dukung isteri tapi tulang tak kuat dan bini plak size tong dram??

Jangan ingat Ostematrix ni hanya utk atok atok atau nenek nenek yer....tidak tidak tidakkkkk... kamuk kamuk semua yg muda muda itu jangan perasan yahhhhh nyahhhh.

Ostematrix ni boleh digunakan oleh:
1. Orang lepas beranak. Kenapa? Sebab nak beranak ingat senang ke, nak menampung baby selama 9bulan tu satu. Nak meneran berapa byk urat dah putus!! Baby plak ambik kalsium badan mak dia....ada yg mak dia sampai jongang tau bila ada baby, Im telling you!! My teacher Fizik yg cakap hokay (sbb gigi dia mcm tu)

2. Warga emas. Biasalah umur pun dah jadi emas kan, dah lama berkhidmat jadi tulang semua tak sekuat mcm kito yg mudo mudo ni hah.

3. Pregnant women. Yelah kalsium share ngan baby, segala dlm badan kongsi ngan baby (berak jer lu sendiri, wa sendiri), dah tu, kaki mesti cepat cramp, sendi sendi sakit sana sini, yelah nak bawak perut memboyot boroi tu lagi khennnn.

Byk lagi list tapi sbb malas nak tulis kan aaaa...sila google sendiri ehehehe jgn mare. Eh taklah daku tak sikijam itu...dah siap artikels utk dibaca hokay jadi rujuk sini utk sesapa yg rajin membaca tu yerrrr

http://family-sihat-family-bahagia.blogspot.com/2014/01/ostematrix.html

Marilah mari
order shaklee dengan saya
 



Hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan set/product yg bersesuaian dengan budget anda. 

Id Shaklee: 1083408
Whatsapp : 0133417873
Email: mommy_shaklee@outlook.com

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR