INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Saturday, January 11, 2014

TESTIMONI SET KULIT CANTIK

Adakah anda tercari cari, product apa kah yg dpt bagi kulit cantik, menolong membaik pulihkan kulit bermasalah??
Pernah dengar tak Set D dari Shaklee ni?

Testimoni 1
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nak share cerita beliau tentang hasil penggunaan Set Kulit Shaklee. boleh nampak detail kehalusan kulit asli tanpa sebarang make up ni.
Kulit nampak flawless, gebu mcm ala ala pakai kolagen gitu. 


Salam ..nak share sikit good news..semalam ada saudara sefamily tumpang bermalam kat rumah saya... pendek cerita si akak ni cakap saya nampak makin berseri walaupun dah anak 4. Tak tahulah dia saje2 ke or tipu jer.
Dia tanya macam-macam. First ayat dia "ko ni ada ambil kolagen tak?". Selama ni saya memang consume vitamin-vitamin Shaklee, tapi belum ambil / try lagi collagen powder tu..tunggu badget naik sikit. Saya kembang hidung semacam pun ada. Tak lah saya bangga diri sangat. Semua tu dari Allah ta'ala kan?
Alhamdulillah..so saya mulalah sharing dengan dia pasal vitamin-vitamin Shaklee ni. Pagi tadi before si kakak ni balik pun dia nak pinjam compact powder or 2 way cake cake or foundation. Saya cakap ler mana ada guna menda2 gitu. Yang saya guna moisturizer, maskara, dan eye liner je. Dia macam tak percaya saya tak guna mende gitu. Last before dia balik, selain shake hand dengan saya, ayat yang keluar dari mulut dia, "order untuk akak Vita-C, Vita-E dan B-Complex yer..boleh kan? Korang apa pendapat kalau tengok picture saya ni? Asli yer takda guna satu apa make up or touch up pun..clear..even moisturizer pun tak pakai coz husband cakap pergi jalan-jalan tengok rumah yang masih dalam pembinaan. Mode saya: senyum.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Testimoni 2
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Penggunaan berterusan setiap hari, insyaAllah akan dapat kulit glowing, sihat dan flawless mcm ni insyaAllah sebab vitamin Shaklee semuanya dibuat dari bahan semulajadi.
Tahan 4 bulan sampai 6 bulan tau. Jimat sangat sangat sangat. Sampai nanti anda rasa "bila la nak habis ni..dah setengah tahun makan"..hihi..kalau rasa mahal tu mungkin anda perlu buat sikit kira-kira sebelum membuat perbandingan..mesti hasilnya produk murah yang cuma tahan 2, 3 minggu tu lebih mahal dari produk jimat yang tahan lama ni.

Kalau anda berminat nak cuba vitamin semulajadi Shaklee yang bermutu tinggin ini, hubungi saya segera, wakil pengedar sah anda.



Perlukan penerangan atau maklumat lanjut tentang bayaran atau nak order? Hubungi saya segera ditalian seperti dibawah:

ATAU
Whatsapp (only) : 0133417873 / 0193208744


No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR