INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Monday, January 27, 2014

SET LELAKI

Assalamualaikum semua, semoga semuanya sihat sihat belaka yer.

Ok lar .... banyak product yg beri kelebihan pada kaum pempuan jewwww kan dah moncong abang abang emsem kat luar sana kan kan kan.

Jangan risau, abang abang, adik adik, pakcik pakcik, atok atok semua yer. Yeaaaaa Shaklee pun ada product utk anda semua yg mahu kelihatan tampan, gagah perkasa luar dan dalaman yer. 

Eh jangan salah faham yer, set lain Shaklee utk kecantikan pun abg abg semua boleh guna, bukan tak boleh guna tau. Hanya kerana modelnya pempuan, tak bermakna tak boleh guna yer. Apa apa hal, rujuk pada saya dulu yer abg abg semua hehehe.




Ok Set Lelaki ini terdiri dari 3 product:
  • Zinc
  • Omega
  • Vita e

Ok, meh saya explain secara detail apa kelebihan product diatas utk cik abg yg emsem sekalian yer.



Zinc


  1. Zink amat penting di dalam Set Kesihatan Lelaki Shaklee kerana  berperananmemekat dan membanyakkan air mani.yang berkualiti
  2. Membantu pankreas dalam pembentukkan insulin, baik untuk masalah kencing manis
  3. Meningkatkan kesuburan lelaki.
  4. Mengawal sistem mucus- perlindungan kepada paru-paru dalam sistem pernafasan
  5. Merawat masalah rambut gugur dan kesuburan rambut.

 



 Vita E

  1. Memberi tenaga dan stamina lelaki
  2. Mencairkan darah supaya  mampu mengalir disaluran-saluran darah yang halus-halus  dan yang sempit ( dihujung-hujung)
  3. Mampu melembutkan saluran darah yang mengeras disebabkan  kolesterol dan lemak. Bahaya aluran darah yang keras ialah boleh pecah sekiranya terdapat tekanan darah yang tinggi
  4. Mampu mencegah strok dengan cara mencairkan darah dan kandungan antioksidant yang tinggi
  5. Membekalkan tenaga fizikal dan mental
  6. Mampu mengelak komplikasi kencing manis bagi yang menghadapi penyakit kencing manis ie gangren, buta, sakit jantung, kebas urat saraf dll.
  7. Awet muda dan tenaga.kepada sel.








Omega






  1. Meninggikan tahap kolesterol baik
  2. Menurunkan kadar kolesteral Jahat
  3. Memelihara jantung yang sehat yang merupakan men’s silent killer
  4. Meningkatkan tahap kecerdasan minda
  5. Membekalkan tenaga dan fokus.


Pengambilan secara berdisiplin dapat membaiki tahap kesihatan seterusnya meningkatkan kualiti kehidupan dan hubungan intim bersama pasangan anda.




Boleh hubungi saya utk keterangan lanjut yer, saya Nur:
Whatsapp: 019-3208744
Email: mommy_shaklee@outlook.com
Like page saya: FAMILY SIHAT FAMILY BAHAGIA



Bila dah gunakan barangan Shaklee, dan anda berhajat nak jadi member Shaklee disamping buat side income, anda boleh hubungi saya segera. Membership fee seumur hidup adalah RM75 tetapi jika anda jadi member dengan saya, saya akan taja  anda RM10, maknanya anda hanya bayar RM65 utk jadi member!!

Jangan tunggu lama lama nak jadi member.


KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI




atau




KLIK SINI UTK BACA KENAPA PATUT JADI AHLI




atau




KLIK SINI UTK BACA KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE

 

 

 



===============================

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR