INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, January 16, 2014

NAK JOIN SHAKLEE??


Apa yang Shaklee boleh bantu kita masa ekonomi tak berapa baik?

Walau anda dapat RM100 sebulan pun, ia bantu utk bayar relod.

Kalau dapat RM200, dapat bantu bayar duit sek anak tadika.

Kalau dapat RM500 dapat juga bantu tampung duit rumah sewa....

Kalau dapat RM1000, takde lah tersekat anak nak makan sedap sebulan sekali at least.

Kalau dapat RM2000 dapat juga cari rumah sewa yang selesa.

Kalau dapat RM10,000 dapat juga beli kereta idaman.

Kalau dapat RM20,000 boleh resign dan kerja shaklee dari rumah..

Ramai yg dah berjaya. Saya pun mencuba.
U all yang lain tak nak ke?


Nak join senang jer, RM75 yuran ahli utk seumur hidup. Kalau kegunaan sendiri,dapat member price lagi.

System pun dah dah ada online, order dan blh deliver direct ke customer.


NANTI DULU!!!

Kalau anda join under saya, hanya perlu bayar RM65 sahaja, maknanya RM10 saya sponsor!!

KLIK SINI UTK BACA KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE

KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI AHLI

KLIK SINI UTK TAU KELEBIHAN JADI AHLI




Berminat, boleh hubungi saya segera.
Whatsapp: 0133417873
Email: mommy_shaklee@outlook.com




No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR