INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Friday, January 24, 2014

SET BERSALIN, BERPANTANG

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua!

Apa kabar murid murid semua cewahhh dah terkenan cerita Upin Ipin ni almaklumlah, anak kecik intan payung permata hati yg 2tahun ni.




Kalau buat research dekat internet, sudah pastinya ada byk set set bersalin yg disuggestkan oleh pengedar pengedar.

Berikut adalah set bersalin, berpantang dan menyusu yg puan puan boleh ambil. Tak kiralah combination of set apa, fungsi dia lebih kurang sahaja.



Set yg pertama adalah full set. Tidak semestinya kena ambik semua...tapi utk jaga kesihatan, mengecilkan badan jadi bergetah balik disamping supply susu baek punya melimpah ruah utk baby, disarankan ambik set ni.

===============================

"Mak aihhh banyaknya, mesti mahal"!!

Tidak puan puan sekalian. 

===============================



Utk full set ni yg terdiri dari:
  • B complex
  • Esp
  • Ostematrix
  • Vita C
  • Vita Lea
  • Zinc
Harga runcit utk Set ini adalah RM479.75

 Set diatas ni tahan lama yer puan puan sehingga 4bln!!! Jadi berapa sangat bila bahagi 4bulan ni kan.


Hebat ke tidak ni, kalah jualan gudang ni!! Cuma tambah RM10 (SM) & RM20 (SS) utk kos penghantaran. Sampai depan pintu opis atau rumah Shaklee hantar!! Dengan syarat alamat umah tu sah lar yer puan puan.

===============================

"Alar budget tak cukup lar...nak beli lampin lagi, susu lagi, belanja banyak lar nak beli set penuh"

Puan puan jgn risau...kalau belum ada budget, ada set budget khas utk puan puan. Bila dah try ni, pasti nak try yg lain.

===============================

Set budget ni terdiri dari dua product:
  • Alfalfa (jamu mengetatkan menegangkan, melimpah ruahkan susu, dan byk lagi khasiat)
  • Ostematrix (membekalkan kalsium utk ibu dan anak)

Harga runcit utk Set ini adalah RM114.75

Set budget ni tahan sehingga 2bulan.


Berikut adalah testimoni dari adik ipar saya sendiri yer, yang baru melahirkan anak sulongnya Uwais Rizqin (halah hallahhhhhh tayang ucuk acam makngahhhhhh...cayang cayanggggg kat Uwais). Opppsss over gitu.




Tak perlu berkira berbelanja utk jaga kesihatan. Yer, banyak jamu lain, atau petua orang orang tua yg boleh diamalkan. Yer mmg betul. Tapi bukankan terlalu banyak good testimoni dan result yg baik selepas menggunakan Set bersalin shaklee ni jadi rugi kalau tak cuba, tak gitu.





Boleh hubungi saya utk keterangan lanjut yer, saya Nur:
Whatsapp: 019-3208744
Email: mommy_shaklee@outlook.com
Like page saya: FAMILY SIHAT FAMILY BAHAGIA


Bila dah gunakan barangan Shaklee, dan anda berhajat nak jadi member Shaklee disamping buat side income, anda boleh hubungi saya segera. Membership fee seumur hidup adalah RM75 tetapi jika anda jadi member dengan saya, saya akan taja  anda RM10, maknanya anda hanya bayar RM65 utk jadi member!!

Jangan tunggu lama lama nak jadi member.

KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI


atau


KLIK SINI UTK BACA KENAPA PATUT JADI AHLI


atau


KLIK SINI UTK BACA KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE




===============================

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR