INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, January 23, 2014

TESTIMONI ZINC

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua...

Baru customers berbeza order Zinc semalam jadi hari ni nak cerita pasal kelebihan product ni.

Selain dari mengurangkan keguguran rambut, utk kesuburan, kaum ibu lepas beranak dsb, Zinc juga berfungsi utk menolong menyembuhkan luka dengan lebih cepat. 

Disini ada testimoni dari sahabat yg jari terluka. Sapa yg takleh tengok darah, DILARANG sama sekali tengok gambar ni, takot pengsan plak...kot kalau tengok ngan hp ke tablet ke, mau bersepai ehehehe.

Saya tengok pun uhhhhhh ngeri, ngilu dsb babe!!

Cemana dia buat leh sembuh cepat ni?? Aaaa sabar sabar mak nak ceritalah ni anak anak isshhhh apalah gelojoh sgt bdk bdk zaman skang ni hehehe.

Cara cepatkan luka kering dgn Zinc 
Hancurkan pill Zinc dan campur dengan sedikit air. 
Jadi mcm ala ala masker Nyonya Mener tu ...

Eh eh eh bukan bukan, saya bukan wakil sah Nyonya Mener mahupun pengguna tegar yer.

Pastu sapukan kat lupa tersebut. InsyaAllah cepat kering.






Yer anak anak...kalau nak jadi ahli, mak alu alukan sangat. Boleh beli barang dgn harga member, dapat bonus dan insentif lagi...sapa nak bagi nak oiiii.


Berminat utk jadi ahli Shaklee, enjoy barangan pada harga member, dpt cash bonus, insentif dan byk lagi kemudahan??
=================================

"Mak ceritalah lagi pasal Zinc ni mak"
Ok anak anak nak tau lagi, meh baca post mak terdahulu kat SINI yer. Baca, jgn malas malas tau!!

=================================


KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI


atau


KLIK SINI UTK BACA KENAPA PATUT JADI AHLI


atau


KLIK SINI UTK BACA KENAPA SAYA JOIN SHAKLEE


Yer anak anak, puas dah mak meng explain ni...aaa anak anak jgn tunggu lama lama yer, kesian kat mak...mai mai order ngan mak yer. Boleh contact saya, Nur, wakil sah berdaftar anda melaui:

Whatsapp: 0193208744
Email: mommy_shaklee@outlook.com



  =================================


No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR