INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, January 16, 2014

IT'S BONUS TIME!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Yezzaaa...15hb adalah hari yg ditunggu tunggu... bonus dari Shaklee.

Alhamdulillah rezeki hasil usaha buat side business Shaklee. Dah berganda dari 2angka masa sebulan join Shaklee, jadi 3angka dlm masa tak sampai 2bulan join.

Bln bln seterusnya sudah pastinya akan lebih lagi dgn izin Allah...yg penting, usaha dan kerja keras lagi promote, bagi penerangan pasal barang barang supplement Shaklee.

InsyaAllah, kalau rajin, rezeki akan bertambah.

Selalu kan bila tengah bulan jer sengkek. Tengok bila join team Shaklee, dpt duit poket tengah bulan. Sapa yg taknak?? Bukan susah mana pun, janji rajin promote dan iklan serta explain pasal product.

Oh sudah pastinya ini menjadi semangat utk daku kerja lagi kuat, buat research pasal product.

MONEY MONEY...COME TO ME BEBEH OOO YEAH eheehe.

Tapi jgn gila duit jer yer...dah dapat bonus tu, jangan lupa sedekah utk masjid ke, utk orang susah ke. Kalau mencecah 4 angka, jgn lupa lar zakat yer sebelum kena kejar ngan LHDN ekekeke. Kan lagi berkat.

Jadi anda tunggu apa lagi...nak dapat duit poket time sengkek tengah bulan tak?? Jom lar join team Shaklee ni. Ada private group yg boleh bimbing dan motivate anda utk success dlm bisness Shaklee ni.

Jangan tunggu lama lama. Jangan pokai setiap kali tengah bulan. Jom jadi member Shaklee segera.

Boleh contact saya:
Id; 1083408
Whatsapp: 0133417873
Email: mommy_shaklee@outlook.com

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR