INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Saturday, June 14, 2014

CARA JADI AHLI SHAKLEE DAN KELEBIHANNYA

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Semakin hari semakin popular product Shaklee. Dan makin ramai teruja utk mencuba dan merasai sendiri kehebatan product Shaklee yg hangat diperkatakan ni.

Seperti yg selalu saya nyatakan pada customers saya yg order dan mintak harga diskaun, jawapan saya
"Nak diskaun dan rasai harga hebat, apa kata jd member?"

Sudah pastinya lebih untung dan bijak jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee terlebih dahulu. Bagaimana caranya??

1. Yuran Pendaftaran (berbayar /percuma)
Yuran pendaftaran adalah sebanyak 
** RM75 (RM65 + kos penghantaran RM10) bagi semenanjung Malaysia
** RM85 (RM65 + kos penghantaran RM20) bagi Sabah Sarawak

Akan tetapi jika anda menjadi ahli dibawah saya, anda hanya perlu bayar
** RM65 (saya sponsor kos penghantaran RM10) bagi semenanjung Malaysia
** RM75 (saya sponsor kos penghantaran RM10) bagi bagi Sabah Sarawak

Untuk mendapat keahlian Shaklee secara percuma pula, anda cuma perlu membeli produk Shaklee yg bernilai 200UV (lebih kurang RM700) dan product tersebut boleh anda gunakan sendiri ataupun dijadikan stok untuk berniaga. Pembelian ini adalah pada harga ahli. Bukan itu sahaja, anda juga layak mendapat cashback dari Shaklee sebanyak RM24++ !!



2. Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee
Setelah mendaftar sebagai ahli, anda akan mendapat nombor ID Shaklee anda sendiri. Dan anda sudah boleh membeli product Shaklee pada harga ahli dan mengumpul point anda sendiri. Dan jika anda berjaya mengumpul beberapa point tertentu dalam satu bulan (lebih dikenali sebagai UV), anda akan layak mendapat bonus tunai pada bulan berikutnya. Bonus ini akan dimasukkan terus ke dalam akaun bank anda.



3. Kelebihan Menyertai Kumpulan Besar Kami
Bagi yang mendaftar Shaklee hanya untuk kegunaan sendiri, saya akan bimbing anda tentang cara pemakanan vitamin yg betul.  Dan saya juga akan cadangkan product yg sesuai mengikut keadaan dan budget anda. Jangan risau, anda tidak akan dipaksa utk membuat bisnes. Tiada istilah paksaan didalam group kami, OK?

Tapi bagi yg mendaftar dengan niat utk berniaga, anda akan dimasukkan dalam pelbagai secret group kami yg hebat. Didalam group ini, anda akan diberikan panduan dari A - Z tentang cara menjalankan bisnes Shaklee bagi menjana pendapatan. Anda bukan sahaja akan dibimbing dari segi pengetahuan product, tetapi juga mengenai internet marketing seperti blog dan facebook. Dan yg paling penting, kumpulan kami mementingkan amalan rohani yg diterapkan dalam kehidupan seharian.



4. Kenapa Perlu Pilih Shaklee?
Ada banyak sgt sebab kenapa anda perlu pilih untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Selain dari menyediakan product supplement vitamin semulajadi yg baik utk kesihatan, Shaklee juga turut menyediakan product utk kecantikan luaran seperti set penjagaan kulit dan set penjagaan rambut.

Selain itu, terdapat juga product pencuci baju dan basuh pinggan. Jangan tak tahu, Shaklee juga ada penapis airnya sendiri tau. Tapi yg menariknya, penapis ini mudah utk dibawa kemana sahaja.

Jadi dengan menjadi ahli shaklee, anda boleh menggunakan kesemua product ini pada harga yg lebih murah dari harga pasaran. Product Shaklee ini selamat utk digunakan dan mmg telah dijalankan pelbagai ujian klinikal utk product productnya. 

Syarikat ini juga sudah lama berada dalam pasaran iaitu sudah lebih 50tahun di US dan sudah lebih 20tahun di Malaysia.

Shaklee merupakan syarikat MLM. Saya pun tak berapa suka ngan MLM system ni tapi kena masuk Shaklee plak?? Sebabnya, saya nampak kelainan pada product dan syarikat ini. One simple example... kalau MLM lain, orang bawahan bertungkus lumus buat kerja, orang atas just kaut keuntungan. Tetapi tidak dalam Shaklee yer. Kalau downline anda sales lagi banyak dari anda, dia akan panjat ranking anda dan anda tidak akan mendapat apa² dari downline anda.

Maknanya tak kiralah orang atas dan bawah, semua kena kerja!!

Lagi satu, ada kelainan pada pengasas kumpulan kami. Beliau menerapkan pada anak anak buah didikannya supaya mengamalkan kerohanian jugak... iaitu
  • mengamalkan pelbagai zikir murah rezeki dalam harian
  • mengamalkan bersedekah
Nak tanya? Nak konsultasi tentang barang yg sesuai? Atau nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member?? Join saya, hanya bayar RM65, saya sponsor RM10.
 

Jom join team Shaklee kami. Bimbingan, konsultasi dan motivation bagaimana utk berjaya dalam Shaklee dan jana pendapatan lebih dari upline² kami yg sudah melangkah ke tangga atas dlm Shaklee.  

 

 KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER


 

 





 
 
 
Saya Nur, sedia bantu anda. 





"There is no price for health
Prevention is better than cure"
  




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH BOLEH DAPAT GAJI MACAM CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!"
 
Credit: mahligai cinta
 
 
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR