INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Friday, June 13, 2014

SET KULIT DAN TESTIMONI

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ




Apa kata ceriakan petang anda ni, dengan berkongsi beberapa testimoni set kecantikan Shaklee, mana tahu dapat mengubah mood anda.. Jom tengok.. :)

Alhamdulillah ramai yang order set kecantikan shaklee.  Perkongsian yang menggembirakan apabila ramai yang memberikan feedback dan testimoni yang positif dari set kecantikan shaklee. 

Tapi ada juga yang mengeluh bila ambik set bajet kecantikan kulit tak berseri pun jerawat same je banyak.

Harus diingatkan kepada customer saya, kalau nak result cepat mestilah ambik yang premium dan ikut segala tips dan juga cara-cara yang saya berikan. Yang paling penting:
  1. Minum air dengan kadar yang banyak sekurang-kurangnya 3 litre sehari
  2. Detox terlebih dahulu sebelum ambik set kecantikan. Boleh pilih Alfalfa untuk tujuan detox.
  3. Selawat sebelum makan dan juga niat yang baik, bukan untuk menggoda orang lain yang bukan mahram sebab kalau niat tak elok mesti tak jadi kan? ;)

Testimoni 1 (Set Kulit D)
Adik ni remaja lagi tau, dah jaga kulit .
Bukan ape sekarang faktor persekitaran dan permakanan
Even umur berbelas2 dah ada masalah kulit kusam & jeragat tau...
 

Untuk elakkan masalah makin lama makin teruk
Betterla ambk vitamin tambahan bukan shja baik utk kulit tapi juga kesihatan dalaman anak dara anda...
Tidak membazir sebab dlm satu suplemen shaklee sesuai utk seisi keluarga okay!!




Testimoni 2 (Set D)





Testimoni 3 (Set D + Esp)




Testimoni 4 (Set D + Alfalfa)


 Testimoni 5 (Set D)





 



Nak tanya? Nak konsultasi tentang barang yg sesuai? Atau nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member?? Join saya, hanya bayar RM65, saya sponsor RM10.
 

Jom join team Shaklee kami. Bimbingan, konsultasi dan motivation bagaimana utk berjaya dalam Shaklee dan jana pendapatan lebih dari upline² kami yg sudah melangkah ke tangga atas dlm Shaklee.  

 

 KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER


 

 





 
 
 
Saya Nur, sedia bantu anda. 





"There is no price for health
Prevention is better than cure"
  




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH BOLEH DAPAT GAJI MACAM CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!"
 
 
 
 
 
 



 
 
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR