INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Thursday, June 5, 2014

Nak cantik dan sihat melalui pemakanan? Ketahui Makanan Kaya Kolagen

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Memandangkan Shaklee Collagen Powder meletops2 ni, ada juga yang bertanya, ada cara lain tak nak dapatkan sumber kolagen ni? 

Jawabnya ada..boleh amalkan makanan yang kaya dengan kolagen..tapi perlu diingat, sumber kolagen melalui makanan tak 100% akan masuk kedalam tubuh dalam keadaan sempurna. Sebahagiannya akan termusnah sepanjang proses memasak dan sebagainya..tapi tak salah mencuba kan? Dan melalui pemilihan sumber makanan yang tepat, dan cara pengendalian makanan yang betul, x mustahil khasiatnya akan cepat dirasa.
Shaklee mempunyai Collagen yang sangat hebat dan terkemuka. Dengan pengambilan yang konsisten, ini yang SCP dapat berikan untuk anda. Dengan saiz molekul yang kecil, SCP mampu menyerap dengan lebih effective dan memberikan kesan positive seawal 8 minggu penggunaan!

Jika anda lihat dalam gambar diatas, bilangan asid amino dalam molekul biasa (300000 dalton) sangat besar dan sukar diserap oleh tubuh..bukan tidak diserap langsung tetapi drpd 100% mungkin yang sampai kedlm sistem cuma beberapa %, secara mudahnya kurang dari 100%.

Berbeza dengan SCP, bilangan asid amino cuma 3 (1000 dalton) dan ini memudahkan penyerapan kedalam sistem badan. (Penyerapan Unggul) Jadi tiada yang terbazir dan kesan nya akan dapat dirasai lebih cepat!

Sebab tulah shaklee collagen powder sgt sitimewa berbanding kolagen lain dipasaran. Dan bagi yang inginkan kesan yang cepat, memang sesuai sangat ambil kolagen ni..pengambilan vitamin B vitamin c vitamin E juga sangat membantu kulit dengan pengambilan yang konsisten, cuma ianya ibarat menaiki kereta, jika ada budget lebih, kenapa tidak naik flight kan? Dengan kolagen, kesannya boleh dilihat dengan cepat!! 

Beberapa testimoni pengguna Collagen Shaklee






Nak tanya? Nak konsultasi tentang barang yg sesuai? Atau nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member?? Join saya, hanya bayar RM65, saya sponsor RM10.
 
Jom join team Shaklee kami.
Bimbingan, konsultasi dan motivation bagaimana utk berjaya dalam Shaklee dan jana pendapatan lebih dari upline² kami yg sudah melangkah ke tangga atas dlm Shaklee.
 
 
 
 
 KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER


 
 
 



 
 
 
Saya Nur, sedia bantu anda. 
Whatsapp 019-3208744 /013-3417873
fb: keluargasihatcantik











There is no price for health
Prevention is better than cure
 
 
 






* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH BOLEH DAPAT GAJI MACAM CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!"



~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR