INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Saturday, June 21, 2014

HERBAL BLEND DAN TESTIMONI


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ


Diperbuat dari bahan-bahan semulajadi seperti horse chestnut, bunga yarrow, daun sage dan rosemary dan diuji secara klinikal.

Antara kegunaan Herbal Blend Multipurpose Cream ni adalah:

✔Melembutkan kulit kasar dan tumit
pecah

✔Menyelesaikan masalah kulit gatal

✔Menghilangkan parut, termasuk
campak dan chiken pox

✔Menghilangkan ruam pada bayi

✔Memberi kelegaan semasa
ketidakselesaan akibat demam

✔Sebagai losyen untuk kegunaan harian



Dan banyak lagi kebaikan Herbal Blend Multipurpose Cream ini antaranya:

1. Ruam,

2. Luka kecil ,

3. Calar,

4. Demam (sapu keseluruh badan suhu akan turun),

5. Eczema,

6. Masalh kulit Gatal 

7. Menghilangkan Parut 

8. Melembutkan Kulit Yang Kasar 

9. Elokkan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. 
10. Baik untuk demam campak. Menghilangkan kesan atau tanda demam campak.
11. Memecahkan Lemak / Pembuangan Angin Dengan Cara Urutan Terutama Pada

Bahagian Perut

12. Losyen Kegunaan Harian

13. Menghilangkan parut, termasuk campak dan chiken pox



Testimoni


Dapatkan Herbal blend dengan hanya RM27.50

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Kalau anda   




  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk masalah anda
  • inginkan konsultasi tentang barangan yg sesuai utk budget anda
  • nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member 

 

Boleh contact saya Puan Nur 






NAK HARGA SHAKLEE MURAH, JADI AHLI DAN KELEBIHAN


 
 

KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER
 


KLIK SINI UTK BACA KELEBIHAN JADI AHLI



 









* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR