INDEPENDANT DISTRIBUTOR

INDEPENDANT DISTRIBUTOR

Kenali saya

Kenali saya
Saya Puan Nur, wakil Shaklee anda tak kira dimana anda berada, Sg Buloh, Selangor, Gombak, Nilai, Kuala Lumpur dan seluruh Malaysia. Hubungi saya melalui whatsapp 0193208744 atas sms 013-3417873 utk sebarang pertanyaan atau mesej saya di blog saya ini atau difacebook saya.

VISITORS

.

.

.

.

.

.

CARA ORDER

CARA ORDER

Saturday, June 14, 2014

NAK SHAKLEE HARGA MURAH


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

Sape kat dunia taknak kan benda murah. Betul tak? Kalau orang kita khususnya orang melayu mmg kalau boleh semua nak free lar muahahaha. Jangan marah, ini reality ok.. bermacam orang saya dah jumpa.

Utk pengetuan anda mulai 1 April 2014 semua SID dah diwajibkan jual harga retail YES WAJIB! means dah takde dah istilah harga kasih sayang, harga manja2, harga jatuh... gaung, harga jatuh tergolek semua dah takde. Harga kepada non-member dah standardise pd satu harga iaitu HARGA RETAIL..

Tp jgn khuatir!! Anda masih berpeluang utk beli pd harga ahli yang super jimat dengan cara mendaftar keahlian Shaklee!!

Mahal ke nak join Shaklee ni?
Jawapanya tidak! Hanya RM65 + post anda layak dapat harga ahli dan nikmati pelbagai keistimewaan termasuklah konsultasi percuma dari group support serta access ke dalam sistem online shaklee2u.com.my.
 

Kalau taknak bayar yuran boleh ke join ahli???
Ofkoslah boleh iaitu dengan setiap pembelian RM660 ke atas anda layak dapat FREE membership dan CASHBACK $$$ dari Shaklee!! Shopping hrga jimat and dpt cash sekali Syok kan?
 


Refer pada post saya sebelum ni tentang 
BAGAIMANA JADI AHLI DAN KELEBIHAN 


Jadi kalau anda nak tanya? Nak konsultasi tentang barang yg sesuai? Atau nak jadi member dan enjoy benefit hanya utk member?? Join saya, hanya bayar 
  • RM65 (dari RM75 utk Semenanjung Malaysia, saya sponsor RM10)
  • RM75 (dari RM85 utk Sabah Sarawak, saya sponsor RM10)
 

Jom join team Shaklee kami. Bimbingan, konsultasi dan motivation bagaimana utk berjaya dalam Shaklee dan jana pendapatan lebih dari upline² kami yg sudah melangkah ke tangga atas dlm Shaklee.  

 

 KLIK SINI UTK BACA KENAPA LEBIH CERDIK JADI MEMBER


 

 





 
 
 
Saya Nur, sedia bantu anda. 





"There is no price for health
Prevention is better than cure"
  




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

"ANDA SEDANG MENCARI INCOME LEBIH?TAK MEMPUNYAI INCOME YANG TETAP? SURI RUMAH SEPENUH MASA? NAK TAK HANYA DI RUMAH BOLEH DAPAT GAJI MACAM CEO? JOM SERTAI KELUARGA PENGEDAR SHAKLEE..IMPIAN ANDA AKAN MENJADI KENYATAAN!"
 

 
 

No comments:

Post a Comment

SIJIL HALAL SHAKLEE

SIJIL HALAL SHAKLEE

Popular Posts

.

.

.

MONTHLY PROMO

MONTHLY PROMO
Promosi. Buy ANY product, free membership.

TESTIMONI PRODUCT

Blog Archive

 
DESIGNED BY ONLINEBIZ-FR